![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#9 |
|
صيــــــــاد محتــــــرف
|
السلام عليكم ... البى اس اخف فى الوزن يعنى ينفع تمشى بيها مسافات ... والاير كينج اقوى (اسرع)ووزنها تقيل نوعا ما وطبعا الريكويل سيستم خاصيه مفضله عند صيادين وغير مفضله لصيادين آخرين ( انا واحد منهم ) لازم احس بارتداد البندقيه وهو مش ارتداد قوى (احنا مش بنضرب خرطوش )بس بالنسبه لوزن الاير كينج انا مش متخيلها بدون مانع الارتداد لانها فى الحاله دى مش هتبقى اير كينج هتبقى ديانا 52 ...هههه... ومن وجهة نظرى المتواضعه لو فيه مقارنه البى اس ستوزن تكسب فى الدقه والوزن فقط ... والديانا تكسب فى القوه والخامه والشهره طبعا ... لكن البى اس من وجهة نظرى بندقيه رايئه جدا ودقيقه جدا وخامتها عاليه ... وهى هيا البندقيه لو اتعملت المقارنه بين diana airking 54 و bsa rb2 ... وهى نفس البندقيه مع فارق الدبشك فى الار بى تو مش مغطى الماسوره ... لو حد شايف فى كلامى اى غلط اكون سعيد بانه يصححه للمنفعه العامه ... تحياتى .
__________________
وكل الانبياء تقول نفسى **********واحمدنا ينادى من ورائى .
صـــــــــــلى الله عليـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه وسلــــــــــــــــــــــــــم |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مسدس بلو سى الاسطورة جديد بالعلبه | well12m | محدثات الصوت | 28 | 17-02-14 02:15 AM |
| ما رأيكم في الجامو stutzen | ydafrawy | البنادق الهوائيه | 17 | 11-07-11 01:24 AM |
| المسدس الروسى الاسطورة ماكاروف | kimokono | ادوات الصيد الثقيله | 15 | 11-05-13 11:25 AM |
| الطائر الاسطورة | super | انواع الطرائد ومواسمها | 17 | 10-11-30 09:23 PM |
| Gamo Stutzen | rock | الصيد العام | 7 | 10-06-08 03:51 AM |