![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
|
انا بقى الموقف ده حصل معايا النهاردة
انا بشتغل مندوب مبيعات توزيع والنهاردة كنت طالع لوحدى ما كانش معايا زميلى التانى وكان خط سيرى النهاردة جنة للصيد البرى والبحرى خط الباجور منوفية من ناحية بنها للى قريبين من بنها يعرفوه خط بطا ومسجد الخضر وبعدها مشيرف لحد بهناى المهم ركنت العربية فى الطريق وخدت البندقية ونزلت لقيت فرخة مياه واقفة مش واخدة بالها منى عل طرف المياه المهم ضربتها طلقة سرقتها وجريت بسرعة جدا جوه المياه وغطست فى لمح البصر شويه ولقيتها ظهرت على وش المياه قريب منى شافتنى غطست تانى فى لحظة وبعد شوية صغيرين لقيتها طلعت تانى قدامى نشنت على رقبتها خدت الطلقة وقلبت وفضلت عايمة مكانها على وش المياه ومعلقة على شوية زرع من اللى بيطلع تحت المياه ده ( صحيح احتست على ما جبتها ) بس الحمد لله بفضل ربنا جبتها هى وكمان 3 فرد يمام وييجى سبع تمان غربان وااااااااااااااااااسف على اللت والعجن ده وف يمامة جات من رقبتها من اول طلقة وفضلت صاحية وبتفرفر لحد ما دبحتها بالسكينة
__________________
كلما ازداد علمى ازدادت مساحة معرفتى بجهلى |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القطاميه
المشاركات: 3,916
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
__________________
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))
اللهم انى استغفرك واتوب اليك *اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت * |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: مدينة بلطيم م\ كفر الشيخ
المشاركات: 532
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
والصقور في انواع منها مؤزية جدا وبتاكل اي شئ في سكتها يعني اصطيادها مش حرام طلما بتئذيك ... تحياتي .......
__________________
اذا كنت جاد في التغيير فكن بطلا وابدأ الأن... |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: المنصوره
المشاركات: 68
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
اقتباس:
لكنه مهم جدا للبيئه و مفيد جدا جدا للإنسان . |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
__________________
Don't say you are alone when I still alive Kemomail@ymail.com |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| صياد من اسيوط | maxlord | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 10 | 10-11-20 06:20 AM |
| صياد جديد | ابو عامر | الصيد العام | 14 | 10-07-18 12:51 PM |
| سؤال هام جدا لكل صياد | maxlord | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 10 | 10-06-28 09:01 AM |
| زكريات صياد | القناص | الصيد العام | 16 | 09-12-21 09:17 AM |
| مشروع صياد | mohamed reda | الصيد العام | 7 | 09-04-11 06:24 AM |