![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 875
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() |
دا من ذوقك بس يا venatic13 أسأل زي ما أنت عايز ...
أنا تحت أمرك أخطف رجلي و أروح ألماني يا venatic13 عشان اتفاهم معاهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!! هه ههههههه و بالمرة أشارك في بطولة فريق الرماية المصري الي بيشارك في ألمانيا... على فكرة الفريق سافر إمبارح
__________________
http://img217.imageshack.us/img217/3325/up1zn4.jpg التعديل الأخير تم بواسطة msgm ; 08-05-13 الساعة 04:03 PM سبب آخر: تصحيح |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2008
المشاركات: 334
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
انا شحمت مكان القفل بين الماسوره والبندقيه
بس علشان اشحم قاعده عمود التجميع من غير ما افك الدبشك ..مش عارف .................................................. ............. وسؤال علي السريع ...انظف الماسوره ازاي انا بنظفها بقطعه قماش صغيره مربوطه في دباره من نحيتين .................................................. . وبالنسبه للزيت ليه احطه في سرنجه وانا هاعمل بيه من الخارج بس
__________________
venatic13@yahoo.com التعديل الأخير تم بواسطة venatic13 ; 08-05-14 الساعة 12:13 PM |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اول نزولت صيد بعد عمل الصيانه ل b16 | mohamed th15 | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 7 | 10-05-07 10:00 PM |