![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#16 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Oct 2010
المشاركات: 249
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
شكراً لكم جميعاً و عقبال ما أباركلكم على أحسن المسدسات اللي نفسكم تجيبوها
بالنسبة للطبة ... هو عن الأستاذ blow c 06 و أنا لسه مجربتش ... لو ركبنا بلي مقاس 3 على الطلقة الألماني هيشتغل كويس من غير طبة علشان الماوره ضيقة ... و أنا فعلا لاحظت الفرق الكبير بين قطر ماسورته و قطر ماسورة مسدس تاني زي البروني مثلا ... و لما أجرب هقولكم إن شاء الله |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الحمد لله اشتريت ال gamo co2 | احمد قبيصى احمد | الصيد العام | 6 | 11-05-18 07:36 PM |
| سؤال للأستاذ شريف أبو ضيف | karl_st | الصيد العام | 1 | 11-04-14 04:20 PM |
| قابلت الاستاذ هشام و اشتريت blow c06 | amr_320 | سوق المنتدى | 0 | 11-03-24 06:54 PM |
| اشتريت البام الحمد لله .... | BASiC | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 22 | 11-03-22 02:05 PM |