الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-06-18, 01:37 AM   #16
NSAA
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Oct 2010
المشاركات: 249
معدل تقييم المستوى: 8
NSAA في بداية الطريقNSAA في بداية الطريقNSAA في بداية الطريقNSAA في بداية الطريقNSAA في بداية الطريقNSAA في بداية الطريقNSAA في بداية الطريقNSAA في بداية الطريق
افتراضي رد: الحمد لله اشتريت بلو سي ... شكر خاص للأستاذ bLOW C06

شكراً لكم جميعاً و عقبال ما أباركلكم على أحسن المسدسات اللي نفسكم تجيبوها

بالنسبة للطبة ... هو عن الأستاذ blow c 06 و أنا لسه مجربتش ... لو ركبنا بلي مقاس 3 على الطلقة الألماني هيشتغل كويس من غير طبة علشان الماوره ضيقة ... و أنا فعلا لاحظت الفرق الكبير بين قطر ماسورته و قطر ماسورة مسدس تاني زي البروني مثلا ... و لما أجرب هقولكم إن شاء الله
NSAA غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الحمد لله اشتريت ال gamo co2 احمد قبيصى احمد الصيد العام 6 11-05-18 07:36 PM
سؤال للأستاذ شريف أبو ضيف karl_st الصيد العام 1 11-04-14 04:20 PM
قابلت الاستاذ هشام و اشتريت blow c06 amr_320 سوق المنتدى 0 11-03-24 06:54 PM
اشتريت البام الحمد لله .... BASiC بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 22 11-03-22 02:05 PM


الساعة الآن 12:44 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir