![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#6 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاقصر
المشاركات: 115
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
الكرال مش وحشة هية عيبها السوستة فقط بس انا عاوز البام عشان خشبها حلو وعتلة احسن من الكسر بكتير عشان المصورة تفضل سابتة متعوجش وكمان عشان سرعتها اقوة من الكرال انت معاك بندقية اية يا استاذ سمير
__________________
يا ابن ادم احبب ما شئت فانك مفارقة واجمع ما شئت فانك تاركة وعيش ما شئت فانك ميت سبحان الله و بحمده ....... سبحان الله العظيم |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ما لا تعرفة عن البام 21 /22 | mero1x | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 12 | 11-06-08 07:50 AM |
| حد شاف البام دى | hosam hamza | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 2 | 11-04-21 06:54 PM |
| مش لاقي البام 22 | BASiC | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 18 | 11-03-17 09:27 PM |
| ماهو سعر البام 21 \ 22 | BASiC | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 6 | 11-03-11 04:41 AM |
| استفسار عن البام 21 | mimic | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 8 | 10-07-31 11:02 AM |