![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
|
انا بقى مش هقول انو دة حلال او حرام لانى حتى لو متاكد ان الحمام برى مش بصطادو لانى بخاف اووووى من الحمام مهما كان لونو ليكون بتاع حد واكل عيالى حرام
انا هتكلم بس فى نقطة ان صاحب الموضوع راجل ما شاء الله قناص محترم ويجب علينا ان نقدرة واعتقد انو الوحيد فينا الى ممكن يهتم ان كان برى او لا او حلال او لا لان هوا الى هياكلو بالف هنا مش احنا يعنى حلال لية حرام برضو لية وموفق ان شاء الله فى طلعاتك الجاية واتمنى البحث عن قرى زراعية فستجد كل ما تشتهى هناك من يمام وقميرى و دجاج مية عموما موفق
__________________
الصيد يعلمك الصبر |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,615
معدل تقييم المستوى: 15 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
يا باشا ما تقلقش الحمام ده بري و معشش و انا كنت في المنطقة دي النهاردة و الحمام كان مرشق في كل حتة وكنت بقول فينك يا بندقية ما تقلقش خالص المنطقة دي اساسا مش سكنية دي كلها مصالح و بنوك و بيوت قديمة وعشان كدة الحمام بيعشش ورا التكييفات وفي الشقوق بتاعت البيوت القديمة دي
__________________
تعهدني بنصحك في انفرادي وجنبني النصيحة في الجماعه فإن النصح بين الناس نوع من التوبيخ لا أرض استماعه |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| طريقة عمل اليمام او الحمام محشي على الطريقة المصرية | HuntingLover | مطبخ المنتدى | 18 | 11-02-16 09:54 AM |
| أماكن صيد في الاسكندريه | عبده ناني | الصيد البري وادواته | 8 | 10-07-20 03:26 PM |
| عضو جديد من الاسكندريه | ahmedbatoos | الصيد العام | 26 | 10-02-06 02:48 PM |