![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#13 |
|
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء
|
ياباشا انا جربتوه على طريق الواحات وكان الاتوبيس الى ركبينو تابع لشرق الدلتا المهم السواق كان صايع مشى على الاتوبيس من غير زيت ولامياه لكى يتم خراب الاتوبيس ويستلم واحد جديد المهم كنا حوالى 9 اصدقاء معظمهم ضباط وحظنا المنيل خلانا نركب الاتوبيس نظرا لتعطل السياره الفان الخاصه بصديقنا المهم عطل بينا الاتوبيس بوسط الطريق ولاشبكه ولا مياه وال اى حاجه معانا السواق والكمسرى رفضو رد الفلوس لنا ولما جه اتوبس راجع تاى الواحات السواق والكسرى حولو يغفلو الناس ويركابو ويخلعو بالفلوس مهو مجمع مش اقل من 7500 جنيه ربنا كرمنى ومسكتو وراح قالى انا مش هدى لح حاجه وحصلت خناقه معه والسواق رحت ضربه بالساعق وهوا فى ايدى وحصليش حاجه
ورحت مطلع الجوك وضارب 3 طلقات فى الهواء واخد فلوسى انا والركاب ومشينا حوالى ساعه الى ان قابلتنا سياره نقل اكومنا فيها الى اقرب استراحه وكان فيه شبكا تصلنا بسوقين ورجعنا وكانت المره الاولى والاخيره لاستخدام الاكترك نظرا لان الراجل كان هيموت فيها |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ماذا تفعل اذ تهت في الصحراء؟ | عاصــم الشبراوينــي | الصيد البري وادواته | 23 | 15-07-15 05:53 PM |
| موضوع للنقاش و التجربة : ماذا يحدث لو .... ؟؟!!!! | braveheart | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 26 | 11-04-22 04:42 PM |
| البوم ماذا ياكل | Mohamed Arafa | الصيد العام | 5 | 11-03-08 07:28 PM |
| ماذا يحدث لو؟ | ahmad | الصيد العام | 7 | 11-01-20 11:37 PM |
| ماذا افعل ؟ | الجوكر | الصيد العام | 11 | 10-09-22 03:45 PM |