![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 74
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
بسم الله ما شاء الله
ده أنا على ما أخلص امتحاناتي مش هلاقي حاجة أصطادها غير الكانزات و على رأي المثل " يا ريتني كنت معاهم" بس مقلتش يا كريم المكان ده فين ؟؟؟؟؟؟؟
__________________
مستقبلاً المهندس/ محمــــد فريـــــد الــجوهري (إذا لم يعنى بتغيير الانسان فالثورة لا تعني إذن شيئا بالنسبة لي) جيفارا (ليس العاقل من عرف الخير من الشر .. وإنما من عرف خير الشرين)عمر بن الخطاب رضي الله عنه |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
|
تسلم ... تحياتي لك.
اقتباس:
شكرا للمشاركة.
__________________
Don't say you are alone when I still alive Kemomail@ymail.com |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
وصحبة اجمل بس يا ريت يا باشا ايجار السيارات اللى لسة مدفعشى هههههههههههههه
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
صباح الفل حبيب قلبي.
__________________
Don't say you are alone when I still alive Kemomail@ymail.com |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
وبعدين يا باشا دي اخر مرة اتحشر ليكو فى حاجة والراجل صاحب المعرض عمال يزن ع الفلوس بتاعتة وانا قولتلة ياخد حقة صيد يمام وحمام محشى ههههههههههههههه
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
![]() :d
__________________
Don't say you are alone when I still alive Kemomail@ymail.com |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| طلعة صيد 2011/3/4 (الجمعة) | professional sniper | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 29 | 11-04-11 05:53 PM |
| رحلة صيد يوم الجمعة بتاريخ 11/3/2011 | هانى انور | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 16 | 11-04-11 05:47 PM |
| طلعة الجمعة 8-4-2011 لصيادى الزقازيق | messam | الصيد العام | 4 | 11-04-06 11:30 PM |
| طلعة يوم الجمعة 18\3\2011 | القناص2010 | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 19 | 11-03-24 12:12 PM |
| حد يطلع معايا الجمعة الجاية 4/2/2011 | mahmoudalaa | الصيد العام | 8 | 11-03-02 09:05 AM |