![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,504
معدل تقييم المستوى: 14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
مسدس تركي تقليد الـ cz التشيكي الصنع عيار 9 ملي خزنه 15 طلقه خامات كويسه جدا بس في منه درجات تصنيع بيضرب صوت وبلي بعد ازاله الطبه الخاصه به وممكن يتعمله تعديل في الطبه الاصليه بتاعته تقوم بتوسعيها ببنطه 4 حدادي من الخلف وليس من الامام يضرب بلي بعديها علي طول واعتقد ان البليه هتكون ليها تاثير جامد وده هيكون ناتج من الانفجار بتاع الطلقه
__________________
وتقبل تحياتي لك |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سؤال الي اهل الخبرة | moneey1975 | محدثات الصوت | 0 | 11-05-16 11:03 AM |
| سؤال لذوى الخبرة فى السكوب | mustafamagdy | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 10 | 11-03-05 10:22 PM |
| سؤال لذوي الخبرة عن الكرال التركي | avensis2010 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 6 | 11-01-05 02:35 PM |
| سؤال الى الى اهل الخبرة | احمد عزيز | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 1 | 10-03-27 07:48 AM |
| سؤال الى اهل الخبرة؟ | mada6680 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 6 | 08-12-03 02:26 PM |