![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#8 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هقولك حاجة تانية خالص
جرب نوع طلق تركي مختلف علي الذي انت بتستخدمة لان انا قابيلت المشكلة دي من قبل وكان السبب الرئيسي الطلق التركي مضروب دي نقطة قصة البلية الكبير اتاكد بس انها تعدي من الماسورة الاول وحكاية الطلق الالماني اهم شئ انك تخرم البلاستيكا الخضراا الاول وتا اهم شئ !!!! وبعد ذلك حاول تحط البلية حشر لم تنجح استخدم الشمع الايوة مش هيكبس معاك كويس
__________________
لا تعليق
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| Blow C-06 بيحشر الطلق | ISL | الورشة | 5 | 11-06-02 02:09 AM |
| الطلق ال 9 م الالماني.... | loay the hunter | محدثات الصوت | 27 | 11-05-27 01:48 AM |
| Blow c-06 الطلق بيحشر الطلق | ISL | محدثات الصوت | 4 | 11-05-22 01:58 PM |
| مستغرب جدا من الطلق ده فظيييييييع | ahmedimbaby | ادوات الصيد الثقيله | 7 | 11-05-22 08:04 AM |