![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#5 |
|
عضـــــــــو ذهبـــــــــــــى
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المشاركات: 340
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ديه دائمه الحدوث مع وبلي وهو ان بيكون الناشينكان علي الصفر ارضي برضو بتجيب عالي وديه حتحصل في حالتين
الاولي وبلي لاتسجم مع الرش الخفيف او ذو الراس المفلطحه دائما عالي تجيب الناشان تحت تجيبه فوق عالي وده لان الشيش خان في الوبلي عالي ومتفارب الاكتاف مثل بنادق النار مما يعطي موجه قويه للرشه فاذا كانت خفيفه تاخذ منحني عالي حتي مع تغير الناشينكان الخلفي مما يتطلب منك ان تستعمل رش بوزن اعلي ولا تضع زيت في السلاح وتبدء الضرب لان الوبلي ومعظمه ليس له جلده بستم بل له شنبر ووش البستم حديد مما يساعد علي الانزلاق العالي المسسبب للحدف عالي وارجو مراجعه موضوع الوزن والسرعه والشكل والاختراق وموضوع الموجه الديناميكيه اما السبب التاني حتكون المصوره فيه معوجه لقدر الله ولاكن لو معوجه اخوك اشتري خلاص وانا شايف انها من غير امان واشتريت باردو والوبلي لو عضم في قفه يرجع تاني انا شاء الله وبالتوفيق
__________________
http://i56.tinypic.com/16lyd0z.jpg |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أول طلعة صيد بـ Webley Vulcan في الرياض | أسامه خطاب | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 14 | 10-02-24 11:40 AM |
| صورة توضيحية للبندقية الساحرة webley eclipse | galal khalifa | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 4 | 09-04-08 11:54 PM |