الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-06-08, 05:35 AM   #1
salas0010
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية salas0010
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 496
معدل تقييم المستوى: 40
salas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدىsalas0010 من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: رزقنى الله بالنوريكا جيت نمره 2

السلام عليكم

خدوا بالكم كويس الاستاذ بيقول جيت نمره اتتين نمره ٢ ٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢ مش نمره واحد يعنى شهاده حق الجت نمره اتنين __ نمره ٢ _ تمنها كده كويس وربتا يبارك له ويبارك لاستاذ جلال عمده الصيد على مساعدته له

وفضلا خدو بالكم من الراجل بيقول ايه بيقول نمره اتنين مش نمره واحد قبل ما نرمى الناس اقصد بالناس اى التجار بالباطل والكلام اللى سبق قوله ده رائى الشخصى
__________________
الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِنْدَ رَبِّكَ ثَوَاباً وَخَيْرٌ أَمَلاً
(46)(سورة الكهف)

وايه هيا بقى الباقيات الصالحات ؟

هى كلمات بسيطة القول كبيره الثواب



[ سبحآن آللّہ ، والحمد للّہ ، ۆلٱ إلہ إلٱ آللّہ ، ۆآللّہ أگبر ]

وسميت [ بالباقيات ]

لأنها هِـيَّ آلتيّ يبقى ثۆابها ۆيدوم جزائها ...
salas0010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-08, 06:21 AM   #2
hazem1
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية hazem1
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: مركز السنطه
المشاركات: 123
معدل تقييم المستوى: 6
hazem1 مستواه غير معروف
افتراضي رد: رزقنى الله بالنوريكا جيت نمره 2

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salas0010 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم

خدوا بالكم كويس الاستاذ بيقول جيت نمره اتتين نمره ٢ ٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢ مش نمره واحد يعنى شهاده حق الجت نمره اتنين __ نمره ٢ _ تمنها كده كويس وربتا يبارك له ويبارك لاستاذ جلال عمده الصيد على مساعدته له

وفضلا خدو بالكم من الراجل بيقول ايه بيقول نمره اتنين مش نمره واحد قبل ما نرمى الناس اقصد بالناس اى التجار بالباطل والكلام اللى سبق قوله ده رائى الشخصى
الله يبارك فيك استاذى الغالى وانشاء الله ارفع صور اول طلعه دلوقت على المنتدى
__________________
تركت حبك لا كرها فيك
ولكن لكثره الشركاء فيه
فانا كالاسد لا اشرب الماء
من اناء شربت منه الكلاب
hazem1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلعة صيد مدينة نصر - 23/2/2011 - بالنوريكا khaledshareef صور وفيديو الصيد ورحلاته 61 11-07-02 06:38 PM
الحمد لله رزقني الله اليوم بنوريكا كويك yassersn بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 26 11-06-04 01:16 AM
رزقنى الله bsa airsport mk 7 محمود صالح بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 22 11-05-16 03:54 PM
اول رحلة بالنوريكا جت 26/3/2011 messam صور وفيديو الصيد ورحلاته 46 11-03-28 02:39 PM
أخيراً رزقني الله رخصة السلاح الناري NSAA ادوات الصيد الثقيله 34 10-11-14 03:04 AM


الساعة الآن 03:25 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir