![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#6 |
|
صياد نشيط
|
بص يا استاذ ايمن بالنسبة لشراء السوستة سهل جدا من علي النت او اي حد يجيبها لك من الخارج
اما بالنسبة للموديل المناسب للمارفك فالمشكلة ان الشركتين بتوع السوست بيتعامله مع النوريكا باعتبار ان سوستها واحده بمعني انهم منزلين لنوريكا كلها موديل واحد وهو ts005 بالنسبة للسوستة التايتن وoxa2 بالنسبة لشركة ox ووده شىء يخوف لان سوست النوريكا مش كلها واحد المارفك 44 حلقة وفيه موديلات 34 فكيف يعتبر النوريكا كلها واحدالا اذاكان المقصود قطع حلقات من السوستة؟؟؟؟؟ فلازم تخاطب الشركة وتسألهم عن الموضوع ده علي فكرة حكاية قص حلقات هما قالوها في بعض موديلات الكوميتا كاتبين رقم السوستة المناسب وبعدين بين قوسين كاتبين مع ازالة بعض الحلقات ارجو ان اكون افدتك
__________________
وما من كاتب إلا سيفنى ................... ويبقي الدهر ما كتبت يداه اسامة فتحي 0105111840 |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الاستاذ محمد انور وعشاق bsa | خط الصعيد | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 1 | 10-05-06 02:09 AM |
| رسالة الي الحبيب الغالي ابو ادهم | galal khalifa | الصيد العام | 1 | 10-02-28 11:19 AM |
| الى الاستاذ محمد انور | mada6680 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 2 | 10-02-01 09:32 PM |
| الي استاذ محمد انور | عماد النجار | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 4 | 10-01-29 03:51 PM |
| البقاء لله في والدة الاخ محمد انور | galal khalifa | الصيد العام | 27 | 10-01-24 03:51 PM |