الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-06-05, 05:48 PM   #1
m777md62
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية m777md62
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: عاصمة عظماء الدى جى
المشاركات: 243
معدل تقييم المستوى: 7
m777md62 مستواه غير معروف
افتراضي رد: ايجابيات وسلبيات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو مشاهدة المشاركة
تمام بس يعني ايه نري تطبيق قوانين المنتدي علي بعض الأعضاء وتهاون مع اعضاء اخرين ؟
ارجو التوضيح
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــع


شكرا لمرور سيادتك يا أفوكاتو باشا ,, وأحب احييك على ذوقك وسعة صدرك ,, وأرجو أنى كلامى ميكونش زعل الأداره أو جرح حد ,, ولكن أنا قصدى من خلال كلامى ده أن أحنا بنلاقى فى بعض الموضوعات صرامة الأدارة فى تطبيق القوانين مع بعض الأعضاء فى موضوعاتهم وذلك على سبيل المثال من خلال التهديد بحذف موضوعاتهم أو المشاركات الحادة فى موضوعاتهم , ومع أعضاء أخرين لا نرى هذه الصرامة فى تطبيق القوانين على موضوعاتهم ومشاركاتهم ,, ويا جماعة والله أنا قولت على السلبيات دى بس حقيقة بجد لازم أشيد بالأيجابيات لأن طقم الأدارة رائع وزى ما قولت على السلبيات دى بردو لازم أشيد بالأيجابيات الجميلة اللى فى هذ الطاقم الرائع التى تجعل هذا المنتدى فى المقدمة دائما ,, وأحب انى أحيى طاقم الأدارة كله على سعة صدره ومشاركاتهم الدائمة للأعضاء ...
__________________
الأبداع هو غاية الهدف
m777md62 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-05, 05:51 PM   #2
braveheart
صياد قديم
 
الصورة الرمزية braveheart
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
المدينه: القاهرة - شمال سيناء
المشاركات: 2,138
معدل تقييم المستوى: 21
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart
افتراضي رد: ايجابيات وسلبيات

شكرا لذوق حضرتك و نعدك بالأخذ بعين الأعتبار بعض الملاحظات التي أثرتها ... و نحن في النهاية في خدمة الأعضاء تطوعيا و بدون أي مقابل سوي الكلمة الطيبة التي ننتظرها منكم ... و شكرا لسيادتك.
تقبل مروري.
__________________
Don't say you are alone when I still alive


Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-05, 06:05 PM   #3
الأفوكاتو
صياد قديم
 
الصورة الرمزية الأفوكاتو
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 1,294
معدل تقييم المستوى: 16
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: ايجابيات وسلبيات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m777md62 مشاهدة المشاركة
شكرا لمرور سيادتك يا أفوكاتو باشا ,, وأحب احييك على ذوقك وسعة صدرك ,, وأرجو أنى كلامى ميكونش زعل الأداره أو جرح حد ,, ولكن أنا قصدى من خلال كلامى ده أن أحنا بنلاقى فى بعض الموضوعات صرامة الأدارة فى تطبيق القوانين مع بعض الأعضاء فى موضوعاتهم وذلك على سبيل المثال من خلال التهديد بحذف موضوعاتهم أو المشاركات الحادة فى موضوعاتهم , ومع أعضاء أخرين لا نرى هذه الصرامة فى تطبيق القوانين على موضوعاتهم ومشاركاتهم ,, ويا جماعة والله أنا قولت على السلبيات دى بس حقيقة بجد لازم أشيد بالأيجابيات لأن طقم الأدارة رائع وزى ما قولت على السلبيات دى بردو لازم أشيد بالأيجابيات الجميلة اللى فى هذ الطاقم الرائع التى تجعل هذا المنتدى فى المقدمة دائما ,, وأحب انى أحيى طاقم الأدارة كله على سعة صدره ومشاركاتهم الدائمة للأعضاء ...
يا سيدي الفاضل مافيش زعل ولا حاجة ، احنا اخوات ، ويمكن المفارقة اللي حضرتك لاحظتها بتيجي من ان في موضوع يحتاج لوقفة صارمة من ادارة المنتدي فتقوم بالتهدبد بحذف الموضوع وفي موضوع تاني ممكن يكون محتاج لمجرد التنبيه علي العضو بالتجاوز الحاصل وبس .
وبالنسبة لقسم السوق فهو بيتهيألي قسم من نوع خاص ويحتاج سيطرة علي زمام الأمور نظرا لحساسيته وبصراحة المشرفين عليه ماسكينه صح واي عضو لا يلتزم بالقوانين بتاعته يقومو بتنبيه بالتجاوز فورا زي مثلا عدم وضع اسعار او عدم وضع صور الشئ المباع .. وهكذا
اما التنبيهات فبتكون مثلا لعضو وضع موضوع في قسم غير القسم المخصص له ، فتقوم الإدارة بالتنبيه عليه بعدم وضع مثل هذه المواضيع في هذا القسم مرة أخري وتقوم بنقله إلي القسم الصحيح والمخصص له .
وفي النهاية احب اشكرك علي فكرتك الجميلة
ويااااااااااااااااااااااااريت اي حد يلاحظ اي حاجة مش عاجباه في طاقم الادارة يقول عليها فورا وكلنا تحت امره
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 04:49 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir