الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-06-05, 10:10 AM   #1
الورشه الفنيه
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 37
معدل تقييم المستوى: 6
الورشه الفنيه مستواه غير معروف
افتراضي رد: حد عنده طريقة................

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة deco مشاهدة المشاركة
حد عنده طريقه لصيد التعالب بدون ايزائها وبدون جهد يعنى مثلا دوا مخدر او كده يعنى فى الاكل ؟؟؟
يا باشا نحن نصنع فخوخ جيده جدا تنفع لصيد الذئاب و الثعالب و النموس و غيرها من الحيونات مثل القطط البريه و من خامات جيده جدا
الورشه الفنيه غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-05, 02:41 PM   #2
koktal
صياد قديم
 
الصورة الرمزية koktal
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: جمهورية مصر العربية
المشاركات: 1,138
معدل تقييم المستوى: 14
koktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريق
افتراضي رد: حد عنده طريقة................

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الورشه الفنيه مشاهدة المشاركة
يا باشا نحن نصنع فخوخ جيده جدا تنفع لصيد الذئاب و الثعالب و النموس و غيرها من الحيونات مثل القطط البريه و من خامات جيده جدا

ماشاء الله .. بس السعر كام يا باشا .. ياريت يكون حنيين .. عشان اخونا من اهل المنتدى بردو .. وعايزين نريحوا فى السعر .. وانتا ماشاء الله شكلك اهل واجب .. بارك الله فيك .. تحياتى لك ..
__________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر

سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
koktal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طريقة صنع مدفع صوت (طريقة الكريون) الأفوكاتو ادوات الصيد الثقيله 58 11-06-03 03:04 AM
حد عنده فكرة بيتباع فين ده ؟ ahmadkader ادوات الصيد الثقيله 10 11-05-16 12:35 PM
عوده الى المغاره hosam hamza ادوات الصيد الثقيله 11 11-05-13 09:53 AM
حد عنده خلفية عن سعر البرني 4 osama2011 سوق المنتدى 6 11-05-02 12:22 PM
حد عنده اميركان ستيك piglet.ehab سوق المنتدى 10 11-04-13 01:55 PM


الساعة الآن 06:32 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir