الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-06-01, 05:55 PM   #9
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: حد يعرف طريق دهه

انا كنت فحى شمال مع والدتى فالدور التالت
وفجأة ضرب نار اشتغل من الى نزلت اجرى وكان معايا طبنجتى
كنت فاكر حد داخل على الحى
وقبل موصل تحت الخرطوش اشتغل كمان
لقيت موقف ومردتش اتدخل عشان قله الادب من بعض عناصر الشرطه زى مهى
لقيت ايه بقى تخيل سمعت وشوفت الاتى
ظابط ومعاه 3 عساكر دخلو شارع فؤاد اللى على ناصيته قهوة قصر الشوق وبيرخم على البياعين(هما زودوها برضو البياعين قافلين الشارع)
المهم الظابط قالهم شيلوا عشان انا حنزل حمله كمان شويه وحاخد اللى حلاقيه(ال يعنى قلبه عليهم)
بس الطريقه القديمه فالكلام وزعق وكده
راح واحد منهم ضربه بالقلم(ده غلط) وغريب بس الاغرب من كده على اول الشارع اول ما القلم نزل على وشه كان فيه عساكر (زى ميكونوا مستخبين لكده)
راحوا فاتحين النار فالهوا طبعا البياعين سخنوا والفروده والمطاوى طلعت وشفت واحد واخد خرطوشه وشالوا
المهم ضرب نار كتير ونزل شرطه كتير من الحى وخدوهم
كل ده غريب طيب اسمع الاغرب

بعد ساعه نزلت مروح على الساعه3 لقيت البياعين
قاعدين وبنسأل قالو خافوا من اهلينا لتيجى وكمان ادونا حاجتنا كلها
بجد انا حموت والله ودخات المنتدى رغم انى منمتش من امبارح عشان افرفش شويه
لانى بجد متشأم جدا
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ممنوع استيراد البنادق من الخارج عن طريق شركات الشحن Mo7a الصيد العام 21 21-11-06 05:45 PM
هل مصرح ان اشترى مسدس صوت من خارج مصر عن طريق النت aaaa2000 محدثات الصوت 6 11-02-24 07:45 AM
الشراء عن طريق الإنترنت حسام عبادي الصيد العام 9 10-12-30 10:41 AM
مكان رائع للصيد في طريق القاهرة-اسكندرية الصحراوي Oonyx صور وفيديو الصيد ورحلاته 4 09-12-16 02:57 PM


الساعة الآن 12:12 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir