![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
|
الموضوع قيم جدا وعموما ده مش غريب علي موضيعك
عموما انا عمري ما ضربت بالباتريوت بس انا عارف يعني اية صناعة انجليزة (( قديمة )) يعني خامات وقوة تحمل متحكيش بعدج كدة لكن انا قريت علي منتدي اجنبي ان سرعة الباتريوت 860 قدم (( ده المظبوط مش 920)) ((الديانا بتكتب 890 وهي 750 -840 )) فانا شايف ان علي السرعة دي فهيا مش البندقية الجبارة ((الا لو كنتم بتتكلمو عن بنادق الاسبرنج فقط))) فخلينا نشوف مثلا ((s410 , s400 extra fac sl)) كمان كل انتاج الاير ارمز من الpcp كمان شركات كتير زي fx وعنك ليها بنادق تحفة زي ((fx gladiator , revolution)) واكير كل العائلة الكريمة كمان في ال bsa عندك ((r-10)) وال renegade r-6 r-5 وعلي فكرة مع كل القوة دي اتفرج علي youtube علي الدقة خصوصا علي s410 البندقية دي تحفة وانا رائيي الشخصي لو هنقارنها بالباتريوت يبقي 10 ليها مقابل 5 للباتريوت فهي اقوي وادق وبدون رد فعل بس مس عارف هي ممكن تعيش زي الباتريوت (( بيتهيالي اه ممكن)) ؟؟؟!!!!.... |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| البتاعة دى مش عارف اسمها ايه اجيبها منين | momo44 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 23 | 10-08-26 04:25 PM |
| منين وبكام | man.man115 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 8 | 10-08-22 10:38 AM |
| انا عايز Cfx Royal 5.5 منين وبكام ؟ | hazimbk | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 22 | 10-07-29 05:18 PM |