![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,669
معدل تقييم المستوى: 16 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
معلش يا استاذ سمسم ممكن اعرف ليه وهل فيه عيوب انا اصلى لسه شاريه وعايز انصيحة وايه اللى افضل منه
__________________
لا ايمان لمن لا امانة له ولا دين لمن لا عهد له |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بس المفتوح منة بيضرب بس مش بالقوة بتاعت البي 29 او 06 او التونا وتا بسبب التصميم الداخلي للماسورة بالاضافة الي انة بيحتاج طبة بغاية بت النار والا البلية هتكون ضعيفة جداااا
__________________
لا تعليق
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تنبيه .. اوعى حد يضرب عرسة. | أبو شوشة | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 19 | 11-07-05 10:59 AM |
| مسدس يضرب بلى | medo hetler | الصيد العام | 3 | 11-04-14 04:25 PM |
| قنبلة للتواصل بين اعضاء المنتدى اونلين بشكل سريع | SMART141366 | سوق المنتدى | 5 | 11-04-07 06:34 PM |
| مسدس يضرب نار تحت الماء | Abul-Ela | ادوات الصيد الثقيله | 9 | 11-01-14 04:56 PM |