الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-05-29, 05:40 PM   #1
ahmadkader
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,657
معدل تقييم المستوى: 17
ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
Smile رد: واقفه مينفعش كده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb مشاهدة المشاركة


مسدس الرش يا عمنا اللى بتقول عليه اللى بيضرب كذا رشة بيعتمد على انبوبة غاز ودى طالما انت فتحتها بتدبا تفرغ الغاز اللى فيها يعنى لازم تستخدمها يعنى مينفعش للدفاع لانك مش كل كام يوم هتجيب واحدة بستة سبعة جنيه . وشكرا ليك يا ستاذى
طارق باشا ،، أخبارك إيه ،،، بس فيه حاجة إنتا ناسيها ، سعر طلقة الصوت الواحدة تمن أنبوبة غاز للمسدس الغاز
ahmadkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-29, 06:18 PM   #2
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: واقفه مينفعش كده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader مشاهدة المشاركة
طارق باشا ،، أخبارك إيه ،،، بس فيه حاجة إنتا ناسيها ، سعر طلقة الصوت الواحدة تمن أنبوبة غاز للمسدس الغاز
ازيك يا ابو حميد اخبارك ايه احنا قريبين من بعض فى السكن وكان كريم بيشكر فيك وقال انه جالك قبل كيدا ربنا يسهل ويبقى لينا معاد سوى
كلامك صح بس طلقة الصوت او حتى العلبة هتجيبها مرة واحدة بس ومش هتضرب بيها كل يوم يعنى لو مثلا مليت خزنة مسدس 10طلقات 9 ميلى والطلقة ب5 يبقى هتدفع 50 جنيه ومش هتدفع تانى حاجة الا لو حصل مكروه اما انبوبة الغاز بدون مايحصل مكروه عايزة ميزانية لان الشخص مضطر كل شوية يجيب انبوبة على الفاضى عشان هى بتفضى فكيدا المبلغ هيعدى بكتير
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-29, 06:21 PM   #3
أبو سلطان
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية أبو سلطان
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 496
معدل تقييم المستوى: 8
أبو سلطان في بداية الطريقأبو سلطان في بداية الطريقأبو سلطان في بداية الطريقأبو سلطان في بداية الطريق
افتراضي رد: واقفه مينفعش كده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb مشاهدة المشاركة

ازيك يا ابو حميد اخبارك ايه احنا قريبين من بعض فى السكن وكان كريم بيشكر فيك وقال انه جالك قبل كيدا ربنا يسهل ويبقى لينا معاد سوى
كلامك صح بس طلقة الصوت او حتى العلبة هتجيبها مرة واحدة بس ومش هتضرب بيها كل يوم يعنى لو مثلا مليت خزنة مسدس 10طلقات 9 ميلى والطلقة ب5 يبقى هتدفع 50 جنيه ومش هتدفع تانى حاجة الا لو حصل مكروه اما انبوبة الغاز بدون مايحصل مكروه عايزة ميزانية لان الشخص مضطر كل شوية يجيب انبوبة على الفاضى عشان هى بتفضى فكيدا المبلغ هيعدى بكتير
أضافة لكلامك أيضا غير السعر معيار القوة كما قال الاستاذ بلو سى
المسدس الرش ليس له مقارنه ابدا بالمسدس اللى بيضرب بلى
مش بس المسدس البلو سى لا هات تونا وجرب بنفسك وانته هاتعرف
أبو سلطان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 02:08 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir