![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ماهو دا الدرس الي الواحد اتعلمه انه لازم يبقى معاه كام سلاح وقت الزنقه يحمي بيهم نفسه
تخيل لو معكمش الاسلحة دي كنتم عملتوا ايه؟! وبنسبه للترخيص دا معمول للاغنياء فقط ,و الدفاع عن النفس لازمله اراضي وعقارات!! ,حاجه في قمة التخلف والاستهبال |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 708
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
مش عارف ولاهى كان هيبقى وضعنا ايه. الحمد لله و فعلا حاجة مؤرفة موضوع الترخيص ده.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد قديم
|
مؤيد بشدة .. تحياتي لك.
__________________
Don't say you are alone when I still alive Kemomail@ymail.com |
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 708
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سؤال عن الجلبة الاصلية وغير الاصلية بسرعة | أبو شوشة | الورشة | 1 | 11-05-04 03:16 PM |
| عودة إلى أسعار ما قبل الثورة ... | sahbany | سوق المنتدى | 8 | 11-04-30 10:30 AM |
| اول رحله بعد الثورة | محمد يونس | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 28 | 11-04-11 05:50 PM |
| حتى بعد الثورة | zmbugany | الصيد العام | 4 | 11-04-04 02:53 AM |
| ليزر سكوب ( red dot ) حكاية اللي يجيبة انا ادفع فية اللي يقولة | hassanshokrof | سوق المنتدى | 7 | 10-10-11 07:33 PM |