![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#29 |
|
صياد متفاعل
|
أنا شايف أن النزول يوم الجمعة للتظاهر خطأ فادح لأن نتيجتة خراب البلد مش صلاحها
لا يوجد هدف و مضمون حقيقى للتظاهر الأن العمل الأن أهم بكتيير من التظاهر الحكومة الحالية لا تملك عصا سحرية لحل مشاكلنا المجلس العسكرى وقف مع الثورة الحقيقية و لولاة لكانت البلد فى خراب رموز الحكم السابق فى السجون و يجب ترك الأمر للقضاء مش عايزين نخرج من ديكتاتورية مبارك عشان ندخل فى ديكتاتورية و إرهاب الثورة العمل هو المطلوب الأن و ليس التظاهر |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| طلعة الغضب المستبيح | cono | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 25 | 11-06-03 10:30 AM |
| حد فاضى كل يوم جمعه ومن الاسكندريه يصطاد معايا ؟ | chemist ahmed fathy | الصيد العام | 12 | 11-02-25 10:35 PM |
| يوم صيد ع الخفيف ( الجمعه 2/2/2010 | noricawy isa | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 6 | 10-04-03 02:19 PM |
| رحله صيد يوم الجمعه | Gamohunter | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 20 | 10-02-28 04:16 PM |
| صيد يوم الجمعه 20/3/2009 | charesma | الصيد العام | 3 | 09-04-14 08:47 PM |