الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-05-25, 07:22 AM   #1
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Mohamed Mahmoud
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى: 568
Mohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدى
افتراضي رد: اجتماع الرابطة ... اقتراح مفيد! + كيفية الوصول

فكرة ممتازززززززززززززززة
__________________


سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-25, 09:10 AM   #2
khaledshareef
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية khaledshareef
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: التجمع الخامس
المشاركات: 161
معدل تقييم المستوى: 6
khaledshareef في بداية الطريقkhaledshareef في بداية الطريقkhaledshareef في بداية الطريقkhaledshareef في بداية الطريقkhaledshareef في بداية الطريق
افتراضي رد: اجتماع الرابطة ... اقتراح مفيد! + كيفية الوصول

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer مشاهدة المشاركة
تسلم ايدك والله فكرة جميلة بس انا من اسكندرية مش حاقدر اجي والله كان نفسي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmahmoud1800 مشاهدة المشاركة
فكرة ممتازززززززززززززززة
اشكركم لتشجيع الفكرة
واملي ان اراها في حيز التنفيذ

بالنسبة للاسكندرية - ممكن تكوين رابطة في اسكندرية وكل المحافظات
وتعين مشرف ومنسق لكل رابطة
ويتم عمل اجتماع نصف سنوي يجمعنا جميعا - وباشتراك رمزي يتم دفع المشروبات و الحلويات وخلافه
__________________
قد تخلو الزجاجة من العطر ..
ولكن تبقى الرائحة العطرة عالقة بالزجاجة ..
كما تبقى الذكرى الطيبة عالقة بالقلب ..
khaledshareef غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-25, 02:42 PM   #3
sameer
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sameer
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,615
معدل تقييم المستوى: 15
sameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريق
افتراضي رد: اجتماع الرابطة ... اقتراح مفيد! + كيفية الوصول

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaledshareef مشاهدة المشاركة

بالنسبة للاسكندرية - ممكن تكوين رابطة في اسكندرية وكل المحافظات
وتعين مشرف ومنسق لكل رابطة
ويتم عمل اجتماع نصف سنوي يجمعنا جميعا - وباشتراك رمزي يتم دفع المشروبات و الحلويات وخلافه
ايوة كدة مية مية
sameer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اقتراح للسادة الاعضاء بخصوص اجتماع الرابطة بدر الصيد العام 4 11-04-28 12:02 PM
الرابطة والسويس unknown الصيد العام 2 11-04-27 09:41 PM
خطوات الوصول إلى النجاح professional sniper الصيد العام 0 11-02-04 10:02 PM
أقتراح مفيد أن شاء الله القناص الصيد العام 20 08-12-03 09:20 AM


الساعة الآن 09:46 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir