![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
مشرف قسم السوق
|
مهو لقمه العيش دى احنا الى لازم نشتغل علشان نجبها يعنى معلش الواحد لازم يجى على نفسه شويه و يشتغل اي حاجه خلاص حتته التعيين دى انتهت و الى يقول ان لسه فى تعين يبقى بيوهم نفسه و بيوهم غيره معلش لو العدد الغفير ده بدل مايطلع على التحرير و راح يدور على شغل و يقدم فى كذا مكان انشأ الله نص الى هيقدم هيتقبل محدش يقولى الشغلانه دى مش مقامى معلش يا سيدى تعالى على نفسك لحد ماتلاقى شغلانه العمر و تشتغل و تاخد انشا الله ٥٠٠ جنيه بدل ما متخدش حاجه و تخسر البلد
__________________
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 182
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
اقتباس:
والسعودية تكسر عنينا بكم مليار زيهم مظاهرات ايه ويوم الغضب على ايه انا مش فاهم ومعنديش مشكلة اغضب بس لازم اقدم المصلحة العامة على المصلحة الخاصة خلينا احنا بنتكلم على اسعار مواد غذائية طيب ده شهرين ولا تلاتة بالكتير ومش هيبقى فيه مواد للطاقة معناه ان مفيش كهرباء ( يعنى مفيش حضانة لطفل لسه مولود، مفيش غرفة عمليات هتتفتح ،مفيش اى جهاز انت تتخيله ) المغرب ننور لمبة الجاز ونقعد حواليها وقابل يا معلم على الجرائم طبعا |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| طلعة الغضب المستبيح | cono | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 25 | 11-06-03 10:30 AM |
| حد فاضى كل يوم جمعه ومن الاسكندريه يصطاد معايا ؟ | chemist ahmed fathy | الصيد العام | 12 | 11-02-25 10:35 PM |
| يوم صيد ع الخفيف ( الجمعه 2/2/2010 | noricawy isa | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 6 | 10-04-03 02:19 PM |
| رحله صيد يوم الجمعه | Gamohunter | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 20 | 10-02-28 04:16 PM |
| صيد يوم الجمعه 20/3/2009 | charesma | الصيد العام | 3 | 09-04-14 08:47 PM |