الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-05-24, 08:17 AM   #1
sayedlabib
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sayedlabib
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,669
معدل تقييم المستوى: 16
sayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريق
افتراضي رد: احذروا عمليات النصب هااااااااااام للتجار الجدد

انا شاكر جدا على اهتمام حضراتكم وبخصوص اسمهم زى ما ذكرت واحد اسمه محمد والتانى محمد عثمان دى الاسماء اللى كانوا بيتعاملوا معايا بيها اما بخصوص رقم التاكسى فانا اخدته لكن ضباط قسم الساحل قالولى انى لو عملت محضر ممكن اتحبس لانى ببيع مسدسات بدون ترخيص
وبخصوس انهم من المنتدى لا هما مش من المنتدى ابدا وده اللى مخلينى مرتاح
وبخصوص انهم مش رزقى فلو مكانش رزقى فده كلام سليم بس برضه ده مش مبرر للى عملوه لان البضاعه ملكى وانا اللى ببيعها وبالتالى هما سرقونى يعنى سرقوا رزقى زى كتيييييييييير من الناس اللى بيتسرقوا واخير الحمد لله على كل حال وبجد الواحد لما يلاقى اخوة اعزاء زيكم اكيد هايهون عليه اى شى وبالمناسبه شارع شبرا كله كان واقف يتفرج ومعملش اى شئ بس اكيد انا بعزرهم ن الوضع كان مباغت جدا واسرع مما تتخيلوا المهم انا مش كاتب المشاركة دى الا عشان انتوا تاخدوا بالكم كويس وربنا يستر على كل الناس ان شاء الله وبالنسبة لارقام التليفون قفلوهم
__________________
لا ايمان لمن لا امانة له ولا دين لمن لا عهد له
sayedlabib غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-24, 09:21 AM   #2
sameer
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sameer
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,615
معدل تقييم المستوى: 15
sameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريق
افتراضي رد: احذروا عمليات النصب هااااااااااام للتجار الجدد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib مشاهدة المشاركة
انا شاكر جدا على اهتمام حضراتكم وبخصوص اسمهم زى ما ذكرت واحد اسمه محمد والتانى محمد عثمان دى الاسماء اللى كانوا بيتعاملوا معايا بيها اما بخصوص رقم التاكسى فانا اخدته لكن ضباط قسم الساحل قالولى انى لو عملت محضر ممكن اتحبس لانى ببيع مسدسات بدون ترخيص
وبخصوس انهم من المنتدى لا هما مش من المنتدى ابدا وده اللى مخلينى مرتاح
وبخصوص انهم مش رزقى فلو مكانش رزقى فده كلام سليم بس برضه ده مش مبرر للى عملوه لان البضاعه ملكى وانا اللى ببيعها وبالتالى هما سرقونى يعنى سرقوا رزقى زى كتيييييييييير من الناس اللى بيتسرقوا واخير الحمد لله على كل حال وبجد الواحد لما يلاقى اخوة اعزاء زيكم اكيد هايهون عليه اى شى وبالمناسبه شارع شبرا كله كان واقف يتفرج ومعملش اى شئ بس اكيد انا بعزرهم ن الوضع كان مباغت جدا واسرع مما تتخيلوا المهم انا مش كاتب المشاركة دى الا عشان انتوا تاخدوا بالكم كويس وربنا يستر على كل الناس ان شاء الله وبالنسبة لارقام التليفون قفلوهم
يا باشا ربنا يعوضك ويرزقك والمسدسات اللي سرقوها انشاء الله تضرب في عينيهم واحد واحد وتفرقع في ايديهم وما يعرفو لا يبيعوهم ولا يستعملوهم
sameer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-24, 01:35 PM   #3
doos99
صياد قديم
 
الصورة الرمزية doos99
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: بنى سويف
المشاركات: 1,093
معدل تقييم المستوى: 53
doos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدىdoos99 من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: احذروا عمليات النصب هااااااااااام للتجار الجدد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib مشاهدة المشاركة
انا شاكر جدا على اهتمام حضراتكم وبخصوص اسمهم زى ما ذكرت واحد اسمه محمد والتانى محمد عثمان دى الاسماء اللى كانوا بيتعاملوا معايا بيها اما بخصوص رقم التاكسى فانا اخدته لكن ضباط قسم الساحل قالولى انى لو عملت محضر ممكن اتحبس لانى ببيع مسدسات بدون ترخيص
وبخصوس انهم من المنتدى لا هما مش من المنتدى ابدا وده اللى مخلينى مرتاح
وبخصوص انهم مش رزقى فلو مكانش رزقى فده كلام سليم بس برضه ده مش مبرر للى عملوه لان البضاعه ملكى وانا اللى ببيعها وبالتالى هما سرقونى يعنى سرقوا رزقى زى كتيييييييييير من الناس اللى بيتسرقوا واخير الحمد لله على كل حال وبجد الواحد لما يلاقى اخوة اعزاء زيكم اكيد هايهون عليه اى شى وبالمناسبه شارع شبرا كله كان واقف يتفرج ومعملش اى شئ بس اكيد انا بعزرهم ن الوضع كان مباغت جدا واسرع مما تتخيلوا المهم انا مش كاتب المشاركة دى الا عشان انتوا تاخدوا بالكم كويس وربنا يستر على كل الناس ان شاء الله وبالنسبة لارقام التليفون قفلوهم
يا ريت تبعتلي رقم التاكسي و انا ممكن اتصرف و ربنا يعوض عليك فلا تحزن الرجال هم من يصنعوا المال و ليس المال هو الذى يصنع الرجال
__________________
لا تحاول أن تعيد حساب الأمس
وما خسرت فيه فالعمر حين تسقط أوراقه لن تعود مرة أخرى
ولكن مع كل ربيع جديد سوف تنبت أوراق أخرى
فانظر الى تلك الأوراق التي تغطي وجه السماء
ودعك مما سقط على الأرض فقد صارت جزءاً منها

عندمآ يوِزِع آلله آلأقدآرِ وِلآ يمنحني شيئاً أرِيدهُ .. أدرِك تمآماً أن آلله سيمنحني شيئاً أجمل ممآ أُرِيد ..
آللهم لآ تعلق قلبي لمآ ليس لي وِإجعل لي فيمآ أُحب نصيب
doos99 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
كيف تعرف الدربيل الجيد essam assem بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 24 11-09-16 07:23 PM
بجد لازم وقفة للطمع والجشع (قائمة سوداء للتجار الطماعين والجشعيين ) magic_man966 محدثات الصوت 18 11-05-12 10:46 PM
أقتراح لمحاربة النصب!! mhassan9 الصيد العام 10 11-04-10 02:24 PM
للتجار الجشعين osama2011 محدثات الصوت 14 11-03-21 12:43 PM


الساعة الآن 01:40 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir