الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-05-24, 04:01 AM   #1
karl_st
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: دمياط
المشاركات: 106
معدل تقييم المستوى: 6
karl_st مستواه غير معروف
افتراضي رد: ويبلى ان اسوت عيار5.5

انا معايا 1200 لو تنفع انا شارى
karl_st غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-05-24, 04:16 AM   #2
محمد احمد العنانى
صياد قديم
 
الصورة الرمزية محمد احمد العنانى
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المدينه: السيدةزينب العمرانية الهرم
المشاركات: 1,943
معدل تقييم المستوى: 148
محمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدى
Thumbs up رد: ويبلى ان اسوت عيار5.5

وانا بايع ع البركة مبروك مقدما
__________________
سبحان اللّة والحمدللّة واللّةاكبر ولا اله الاالله محمد رسول الله
محمد احمد العنانى غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-05-24, 05:59 PM   #3
محمد احمد العنانى
صياد قديم
 
الصورة الرمزية محمد احمد العنانى
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المدينه: السيدةزينب العمرانية الهرم
المشاركات: 1,943
معدل تقييم المستوى: 148
محمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدى
افتراضي رد: ويبلى ان اسوت عيار5.5

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karl_st مشاهدة المشاركة
انا معايا 1200 لو تنفع انا شارى
ارجو الرد لعدم الضرر قلت انك شارى وانا بعتلك ومتصلتش ارجو الجدية بالقبول او الرفض تحياتى
__________________
سبحان اللّة والحمدللّة واللّةاكبر ولا اله الاالله محمد رسول الله
محمد احمد العنانى غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-05-25, 11:11 AM   #4
محمد احمد العنانى
صياد قديم
 
الصورة الرمزية محمد احمد العنانى
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المدينه: السيدةزينب العمرانية الهرم
المشاركات: 1,943
معدل تقييم المستوى: 148
محمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدى
افتراضي رد: ويبلى ان اسوت عيار5.5

مازال العرض قائم والسوق نائم .
__________________
سبحان اللّة والحمدللّة واللّةاكبر ولا اله الاالله محمد رسول الله
محمد احمد العنانى غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
بام 3 عيار5.5 جديدة بالكرتونة محمد احمد العنانى سوق المنتدى 31 11-02-24 06:02 PM
نوريكا56 عيار5.5 س 150م/ث محمد احمد العنانى سوق المنتدى 26 10-11-11 08:37 AM
ويبلى باتريوت ايهاب ابو الوفا حمدى البنادق الهوائيه 4 10-10-15 05:15 PM
اتطلع للحصول على ويبلى باترويت حسام البنادق الهوائيه 13 10-04-01 11:31 PM
مسدس ويبلى سكوت للبيع w-m-a محدثات الصوت 7 09-11-28 09:24 AM


الساعة الآن 10:50 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir