الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-05-21, 04:27 PM   #1
boody
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,002
معدل تقييم المستوى: 12
boody في بداية الطريقboody في بداية الطريقboody في بداية الطريقboody في بداية الطريقboody في بداية الطريقboody في بداية الطريق
افتراضي رد: حصريا طريقه التقديم لكليه الشرطه و الشروط ارجو التثبيت

بجد مش عارف اشكرك ازاى انا نفسى بجد ادخل شرطة انا السنة الجاية ثانوية عامة بس لية سؤال عند حضرتك انا لبست نظارة من يجى 7 شهور كدة انا ممكن امشى فى الشارع من غيرها عادى وبكون فى البيت من غيرها هل لو قدمت ممكن اتقبل وبالنسبة للعملية اللى بتتعمل عشان ترجع البصر انا اعرف ناس عملوها وتمام بس فى الشرطة بيقبلوها وبشكرك للمرة التانية وارجو ان الموضوع يتثبت
boody غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-21, 05:35 PM   #2
jamayka
صياد قديم
 
الصورة الرمزية jamayka
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,316
معدل تقييم المستوى: 14
jamayka في بداية الطريقjamayka في بداية الطريقjamayka في بداية الطريقjamayka في بداية الطريقjamayka في بداية الطريقjamayka في بداية الطريقjamayka في بداية الطريقjamayka في بداية الطريقjamayka في بداية الطريق
افتراضي رد: حصريا طريقه التقديم لكليه الشرطه و الشروط ارجو التثبيت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boody مشاهدة المشاركة
بجد مش عارف اشكرك ازاى انا نفسى بجد ادخل شرطة انا السنة الجاية ثانوية عامة بس لية سؤال عند حضرتك انا لبست نظارة من يجى 7 شهور كدة انا ممكن امشى فى الشارع من غيرها عادى وبكون فى البيت من غيرها هل لو قدمت ممكن اتقبل وبالنسبة للعملية اللى بتتعمل عشان ترجع البصر انا اعرف ناس عملوها وتمام بس فى الشرطة بيقبلوها وبشكرك للمرة التانية وارجو ان الموضوع يتثبت
ما تقلقش لو نظرك مش قصير للدرجة هيقبلوك ان شاء الله لأن فى حد ادنى لمقاس النظر يعنى مش شرط 6/6 sharp (الكلام ده فى شرطة) و بالنسبة للعملية عادى ممكن تعملها لو حابب و هيعدوك فى كشف النظر بس فى حربية و فروعها صعب و بيكتشفوا انك عامل عملية ليزك و احتمال كبير جدا
يرفضوك
تحياتى
__________________

اذا طعنك شخص بخنجر لسانه ... فأقتله بسيف ابتسامتك
jamayka غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
دعوه لمساعده الشرطه المصريه لاداء امنى افضل doos99 ادوات الصيد الثقيله 103 11-07-11 09:43 AM
كيفية الرد في المنتدى ( ارجو التثبيت ) هشام سمير الصيد العام 3 11-04-28 07:33 PM
افترا الشرطه الكولومبيه kemohabib ادوات الصيد الثقيله 20 11-02-17 05:00 PM
بنادق مصنع شنغهاي الصين أرجو التقييم من أساتذتنا black_arrow بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 1 10-11-27 11:10 PM
ايه رايكم نصطاد مع بعض؟ ''ارجو التثبيت'' mroyalhunter بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 3 09-12-31 12:20 PM


الساعة الآن 05:14 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir