الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-05-21, 02:56 PM   #1
محمد متولى
Banned
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 62
معدل تقييم المستوى: 0
محمد متولى مستواه غير معروف
افتراضي رد: المدفع بام 21 جديده

البندقية دى ب 1800 قبل الثورة وبعد الثورة المشكلة بقى ان التجار بقوا مشرفيين والى هيتكلم هيتبند
محمد متولى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-21, 03:35 PM   #2
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
 
الصورة الرمزية dr_mohasan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
افتراضي رد: المدفع بام 21 جديده

أنا مش معاك يا أخى (( محمد متولى)) , كل المشرفين هنا ناس محترمين جدا وأنا شخصيا أعرف بعضهم معرفة شخصية وهم جميعا على أعلى قدر من الإحترام والأخلاق.

ولكن هذا ما حذرت منه قبل ذلك الأخ هشام سمير , أن وضعه كتاجر ممكن أن يتعارض مع الإشراف على المنتدى , والأفضل (فى رأيى) هو الإبتعاد عن الإشراف فى أى قسم حتى لو كان بعيداً عن السوق , درءاً للشبهات ومنعاً للقيل والقال.
خالص تحياتى لكم جميعا
__________________

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-21, 03:41 PM   #3
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: المدفع بام 21 جديده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan مشاهدة المشاركة
أنا مش معاك يا أخى (( محمد متولى)) , كل المشرفين هنا ناس محترمين جدا وأنا شخصيا أعرف بعضهم معرفة شخصية وهم جميعا على أعلى قدر من الإحترام والأخلاق.

ولكن هذا ما حذرت منه قبل ذلك الأخ هشام سمير , أن وضعه كتاجر ممكن أن يتعارض مع الإشراف على المنتدى , والأفضل (فى رأيى) هو الإبتعاد عن الإشراف فى أى قسم حتى لو كان بعيداً عن السوق , درءاً للشبهات ومنعاً للقيل والقال.
خالص تحياتى لكم جميعا
اكيد الناس متقصدش حاجة
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-21, 03:47 PM   #4
محمد متولى
Banned
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 62
معدل تقييم المستوى: 0
محمد متولى مستواه غير معروف
افتراضي رد: المدفع بام 21 جديده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan مشاهدة المشاركة
أنا مش معاك يا أخى (( محمد متولى)) , كل المشرفين هنا ناس محترمين جدا وأنا شخصيا أعرف بعضهم معرفة شخصية وهم جميعا على أعلى قدر من الإحترام والأخلاق.

ولكن هذا ما حذرت منه قبل ذلك الأخ هشام سمير , أن وضعه كتاجر ممكن أن يتعارض مع الإشراف على المنتدى , والأفضل (فى رأيى) هو الإبتعاد عن الإشراف فى أى قسم حتى لو كان بعيداً عن السوق , درءاً للشبهات ومنعاً للقيل والقال.
خالص تحياتى لكم جميعا
يا باشا انا ممش بشكك فى نزاهة حد بس لما تبقى السلعة اغلى من المحل الى بيدفع ضرايب وايجار ب500 جنية ولو فيها حاجة بايظة ترجعها ممكن اى مبتداء يدبس فيها
فى حالة ان المشرف هو نفسة التاجر هيحصل ما لم تحصل عقباة
محمد متولى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-21, 03:51 PM   #5
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
 
الصورة الرمزية dr_mohasan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
افتراضي رد: المدفع بام 21 جديده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد متولى مشاهدة المشاركة
يا باشا انا ممش بشكك فى نزاهة حد بس لما تبقى السلعة اغلى من المحل الى بيدفع ضرايب وايجار ب500 جنية ولو فيها حاجة بايظة ترجعها ممكن اى مبتداء يدبس فيها
فى حالة ان المشرف هو نفسة التاجر هيحصل ما لم تحصل عقباة
أنا معاك فى رأيك ومؤيدك كمان لوجوب ابتعاد التجار عن الإدارة , ولكن مش معاك فى أسلوب الهجوم على المشرفين , حتى لو أنت قصدك الأخ هشام , فلا يجب أن تعمم الهجوم على الجميع لأن باقى المشرفين مالهومش مصلحة ولا بيبيعوا ولا بيشتروا , وإنما موضوع الإشراف ده عبىء ثقيل عليهم ندعوا الله أن يتحملوه

مش برضه أنت معايا فى كدة ؟

خالص تحياتى للجميع
__________________

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-21, 03:40 PM   #6
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Mohamed Mahmoud
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى: 568
Mohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدى
افتراضي رد: المدفع بام 21 جديده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد متولى مشاهدة المشاركة
البندقية دى ب 1800 قبل الثورة وبعد الثورة المشكلة بقى ان التجار بقوا مشرفيين والى هيتكلم هيتبند
كدة غلط جدا مفيش داعى لهذا الاسلوب مفيش ولا مشرف من مشرفين السوق تاجر
ولوسمحت مترميش كلام بالباطل
ولو عندك دليل واحد قولوة
تحياتى
__________________


سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-21, 03:56 PM   #7
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
 
الصورة الرمزية dr_mohasan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
افتراضي رد: المدفع بام 21 جديده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmahmoud1800 مشاهدة المشاركة
كدة غلط جدا مفيش داعى لهذا الاسلوب مفيش ولا مشرف من مشرفين السوق تاجر
ولوسمحت مترميش كلام بالباطل
ولو عندك دليل واحد قولوة
تحياتى
الإعتراض يا أخى على الإشراف عموما , سواء فى السوق أو غيره , وذلك للإبتعاد عن الشبهة وكلامى هذا لمصلحة التاجر أيضا حتى يجنب نفسه القيل والقال , وطبعا أنت عارف أن التجارة مبدأها الثقة , يبقى يبتعد حتى لا يتشكك البعض ممن لا يعرفوه و يتخوفوا من التعامل معاه

وبعدين تقدر تقوللى إيه اللى هايستفيده أى حد من الإشراف ؟
مافيش فوائد ..... وإنما أعباء
طيب مادام مافيش فوايد .... مش أبعد أحسن لو أنا تاجر , عشان ماحدش يقول عليا كلمة كدة ولا كدة زى ما حصل من أخونا محمد متولى , وأهم من ذلك حتى لا يتخوف أحد من التعامل معى
خاصة أننا نقرأ أنه من طاقم الإدارة وليس واضحاً بالظبط هو مشرف لأى قسم (هذا مش واضح وحتى الآن والله لا أعرف الأستاذ هشام مشرف أى قسم)

خالص تحياتى وإحترامى و تقديرى لحضرتك ولجميع الزملاء ولأخونا هشام سمير ولأخونا محمد متولى
__________________

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-21, 04:02 PM   #8
محمد متولى
Banned
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 62
معدل تقييم المستوى: 0
محمد متولى مستواه غير معروف
افتراضي رد: المدفع بام 21 جديده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmahmoud1800 مشاهدة المشاركة
كدة غلط جدا مفيش داعى لهذا الاسلوب مفيش ولا مشرف من مشرفين السوق تاجر
ولوسمحت مترميش كلام بالباطل
ولو عندك دليل واحد قولوة
تحياتى
http://www.egypthunt.net/showthread....3+%D3%E3%ED%D1
دة دليل واحد لو عايز تانى دور على سوق المنتدى يبقى انتا بقى الى مترميش كلام بالباطل وكلامك غلط
محمد متولى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-21, 04:18 PM   #9
braveheart
صياد قديم
 
الصورة الرمزية braveheart
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
المدينه: القاهرة - شمال سيناء
المشاركات: 2,138
معدل تقييم المستوى: 21
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart
افتراضي رد: المدفع بام 21 جديده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد متولى مشاهدة المشاركة
http://www.egypthunt.net/showthread....3+%D3%E3%ED%D1
دة دليل واحد لو عايز تانى دور على سوق المنتدى يبقى انتا بقى الى مترميش كلام بالباطل وكلامك غلط
يا فندم الأستاذ / mmahmoud1800 .. بيقول لحضرتك أن مفيش مشرف من المشرفين علي السوق
يتاجر .. و دي حقيقة ... لأن هشام سمير مشرف علي الصيد العام بعيدا عن السوق ، و لا يقع تحت سلطاتة .. هذا ما يقصدة الأخ mmahmoud1800 ..

أما المشرفين علي السوق هم :


mmahmoud1800
elarbi2009
tarekvb

ولا أعتقد أن أحد منهم يتاجر.

__________________
Don't say you are alone when I still alive


Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-21, 04:33 PM   #10
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Mohamed Mahmoud
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى: 568
Mohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدى
افتراضي رد: المدفع بام 21 جديده

شكرا على ردك يا كريم وفعلا الكلام دة صحيح مائة فى المائة

الرجاء من العضو المحترم التاكد مما يقولوة للمرة الثانية
__________________


سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-21, 10:08 PM   #11
unknown
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية unknown
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: السويس - بورسعيد - المنصورة
المشاركات: 860
معدل تقييم المستوى: 11
unknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريقunknown في بداية الطريق
افتراضي رد: المدفع بام 21 جديده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد متولى مشاهدة المشاركة
البندقية دى ب 1800 قبل الثورة وبعد الثورة المشكلة بقى ان التجار بقوا مشرفيين والى هيتكلم هيتبند
كلام عجيب يا اخى والله
مع انك انت اتكلمت واخطأت فى حق احد المشرفين ومخع ذلك متبندتش
الموضوع موضوع احترام لا اكتر ولا اقل حتى لو السلعة غالية ممكن تقول كدة بدون الهجوم على خلق الله
__________________
‎"Load Your Mind Before you Load your Gun "
unknown غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
باركولي علي المدفع الجديد bam 21 waleedrahmy بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 42 11-07-06 03:11 AM
البندقيه المدفع ديانا 43 سبورت للبيع mishofun79 البنادق الهوائيه 22 11-05-24 11:42 PM
تم بحمد الله شراء المدفع الانجليزي adel_7768 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 34 11-05-09 03:02 PM
للاسف المدفع بتاعى للبيع لظروف ماليه محمد رضا العبد سوق المنتدى 20 11-02-23 08:24 PM
المدفع الرشاش عاصــم الشبراوينــي الاسلحه 0 08-02-26 06:21 AM


الساعة الآن 11:47 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir