![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 62
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
البندقية دى ب 1800 قبل الثورة وبعد الثورة المشكلة بقى ان التجار بقوا مشرفيين والى هيتكلم هيتبند
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
أنا مش معاك يا أخى (( محمد متولى)) , كل المشرفين هنا ناس محترمين جدا وأنا شخصيا أعرف بعضهم معرفة شخصية وهم جميعا على أعلى قدر من الإحترام والأخلاق.
ولكن هذا ما حذرت منه قبل ذلك الأخ هشام سمير , أن وضعه كتاجر ممكن أن يتعارض مع الإشراف على المنتدى , والأفضل (فى رأيى) هو الإبتعاد عن الإشراف فى أى قسم حتى لو كان بعيداً عن السوق , درءاً للشبهات ومنعاً للقيل والقال. خالص تحياتى لكم جميعا
__________________
-------------------------------------------- اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم -------------------------------------------- |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
__________________
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 62
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
اقتباس:
فى حالة ان المشرف هو نفسة التاجر هيحصل ما لم تحصل عقباة |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
مش برضه أنت معايا فى كدة ؟ خالص تحياتى للجميع
__________________
-------------------------------------------- اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم -------------------------------------------- |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
الادارة العليا
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى: 568 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
ولوسمحت مترميش كلام بالباطل ولو عندك دليل واحد قولوة تحياتى
__________________
![]() سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
وبعدين تقدر تقوللى إيه اللى هايستفيده أى حد من الإشراف ؟ مافيش فوائد ..... وإنما أعباء طيب مادام مافيش فوايد .... مش أبعد أحسن لو أنا تاجر , عشان ماحدش يقول عليا كلمة كدة ولا كدة زى ما حصل من أخونا محمد متولى , وأهم من ذلك حتى لا يتخوف أحد من التعامل معى خاصة أننا نقرأ أنه من طاقم الإدارة وليس واضحاً بالظبط هو مشرف لأى قسم (هذا مش واضح وحتى الآن والله لا أعرف الأستاذ هشام مشرف أى قسم) خالص تحياتى وإحترامى و تقديرى لحضرتك ولجميع الزملاء ولأخونا هشام سمير ولأخونا محمد متولى
__________________
-------------------------------------------- اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم -------------------------------------------- |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 62
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
اقتباس:
دة دليل واحد لو عايز تانى دور على سوق المنتدى يبقى انتا بقى الى مترميش كلام بالباطل وكلامك غلط |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
يتاجر .. و دي حقيقة ... لأن هشام سمير مشرف علي الصيد العام بعيدا عن السوق ، و لا يقع تحت سلطاتة .. هذا ما يقصدة الأخ mmahmoud1800 .. أما المشرفين علي السوق هم : mmahmoud1800 elarbi2009 tarekvb ولا أعتقد أن أحد منهم يتاجر.
__________________
Don't say you are alone when I still alive Kemomail@ymail.com |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
الادارة العليا
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى: 568 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
شكرا على ردك يا كريم وفعلا الكلام دة صحيح مائة فى المائة
الرجاء من العضو المحترم التاكد مما يقولوة للمرة الثانية
__________________
![]() سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: السويس - بورسعيد - المنصورة
المشاركات: 860
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
مع انك انت اتكلمت واخطأت فى حق احد المشرفين ومخع ذلك متبندتش الموضوع موضوع احترام لا اكتر ولا اقل حتى لو السلعة غالية ممكن تقول كدة بدون الهجوم على خلق الله
__________________
"Load Your Mind Before you Load your Gun "
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| باركولي علي المدفع الجديد bam 21 | waleedrahmy | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 42 | 11-07-06 03:11 AM |
| البندقيه المدفع ديانا 43 سبورت للبيع | mishofun79 | البنادق الهوائيه | 22 | 11-05-24 11:42 PM |
| تم بحمد الله شراء المدفع الانجليزي | adel_7768 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 34 | 11-05-09 03:02 PM |
| للاسف المدفع بتاعى للبيع لظروف ماليه | محمد رضا العبد | سوق المنتدى | 20 | 11-02-23 08:24 PM |
| المدفع الرشاش | عاصــم الشبراوينــي | الاسلحه | 0 | 08-02-26 06:21 AM |