الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-05-03, 05:07 PM   #11
Axel
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 263
معدل تقييم المستوى: 7
Axel مستواه غير معروفAxel مستواه غير معروف
افتراضي رد: اللي عايز يترشح للاشراف .. يخش هنا !

بالتوفيق ان شاء الله للجميع

بالنسبة للمشرف تكون صلاحيته ع القسم الذي يشرف عليه فيستطيع تعديل او حذف او عدم موافقة او تثبيت اي موضوع او مشاركة في هذا القسم اي التحكم في كل القسم و ما يحتويه و هي المهام الاساسية بالاضافة لتطبيق قوانين المنتدي ع الاعضاء و المتابعة الدائمة للمنتدي بشكل عام و القسم الذي يشرف عليه بشكل خاص

بالنسبة للمراقب او المشرف العام بحسب التسمية هنا فهو له صلاحيات المشرف و لكن ع جميع اقسام المنتدي فيمكنه التحكم في كل الاقسام و هو السلطة التي تلي المشرف ( فالمدير العام هو السلطة الاعلي في المنتدي و نائب المدير ان وجد يستمد سلطته من المدير العام و المراقب العام او المراقب يستمد سلطته من السلطة التي اعلي منه و هكذا) و المراقب او المشرف العام ايضا يحرص ع تطبيق قوانيين المنتدي ع الاعضاء و المشرفيين و متابعة عمل المشرفيين و الدخول للوحة التحكم و كشف الاي بي و حظر العضويات المخالفة للقوانين او العضويات التي قامت بارتكاب الاخاء اكثر من مرة بعد تحذيرها و انذارها هذه ايضا من المهام الاساسية

اما اذا كانت هناك مهام اخري كوضع تقرير عن عمل المشرفيين كل شهر و غيره
فهذه تختلف من ادارة لأخري
و الادارة هي التي تقوم بشرح مهام المشرف او المراقب الاضافية بما يتناسب مع الادارة و قوانينها

و بالتوفيق للجميع ان شاء الله
Axel غير متواجد حالياً  
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الى الاخ اللى كان عايز ذخيرة 7,62 *25 ومالقاش kimokono الصيد العام 22 11-04-28 02:08 AM
حرام اللى بيحصل SIGSAUER P226 الصيد العام 9 11-03-05 05:10 PM
اللى كنت خايف منة حصل بدر الصيد العام 19 11-02-25 10:39 PM
هو ايه اللى بيحصل ahmed2101 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 20 10-12-13 09:47 PM
ليزر سكوب ( red dot ) حكاية اللي يجيبة انا ادفع فية اللي يقولة hassanshokrof سوق المنتدى 7 10-10-11 07:33 PM


الساعة الآن 02:39 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir