![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#8 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يارجل التركي احسن من الايطالي لا اتفق معاك لاني كونت املك مكسدس بروني بي 4 مسدس محترم جداا ومن افضل المسدسات في السوق واقواهم صوت كمان
__________________
لا تعليق
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سعر المسدس البريتا الايطالى | اسر2 | ادوات الصيد الثقيله | 10 | 12-02-11 01:31 AM |
| مشكلة فى البرونى | akhater | الورشة | 18 | 11-06-14 03:02 PM |
| بخصوص المسدسات الايطالى | ahmedziz | محدثات الصوت | 9 | 11-03-17 03:57 PM |
| مشكلة فى البرونى | akhater | الورشة | 13 | 11-03-06 03:17 PM |
| تجربتى مع البرونى | akhater | ادوات الصيد الثقيله | 11 | 11-02-25 04:00 PM |