![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#9 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 209
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
انا انهاردة تجربتي كانت مختلفة في اسكندرية الناس كانت بشوشة جدا واتفاجأت ان في بنات قمرات بتبيع في محل فتح الله سعد زغلول ومتهاودة في الفصال علي الاخر وطلعتلي نص بضاعة المحل اتفرج عليها وفي الاخر اشتريت منها منظار ومطوة وعلبة رش وبصراحة عملت معايا واجب ارزااااااااااااااق
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مسلسل البلطجة اليومى | khaledabdelnaby | الصيد العام | 30 | 11-04-15 02:15 PM |
| عاجل : سرقة المركز الدولي للصيد والغطس | محمد مصطفى عبدالرءوف | ادوات الصيد الثقيله | 15 | 11-03-18 03:54 PM |
| لما يا جماعة bsa او webly قفلوا مصانعهم اومال الواحد يشترى ايه انجليزى؟ | mada6680 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 12 | 10-02-02 08:21 AM |
| لما يا جماعة bsa او webly قفلوا مصانعهم اومال الواحد يشترى ايه انجليزى؟ | mada6680 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 1 | 10-01-31 03:50 PM |
| المعرض الدولي للصيد والفروسية يتألق مجددا في أبوظبي | عاصــم الشبراوينــي | الصيد العام | 1 | 09-04-29 08:40 PM |