![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#8 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 7
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
المشكله كلها أستاذ أحمد ان الحي يودي في 60 داهيه من غير رخصه وبعدين ثمنه دلوقتي رافع جدا بسبب الازمه اللي أسغلها أغلب التجار حتي لو هاجيبه ومن غير رخصه سعره غالي جدا الواحد مابقاش عارف يعمل ايه ياله الله المستعان ان شاء الله وهو الحامي من اي شئ شكرا لكل أعضاء المنتدي
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هل هى خطر .. اراء الخبراء | islamz | ادوات الصيد الثقيله | 20 | 11-03-28 09:07 PM |
| رأي الخبراء في ال diana mod-45 | hafez | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 8 | 11-03-28 01:08 PM |
| مقطع في منتهي الغرااااااااابه أرجو تحليله من الأخوه | osama2011 | الصيد العام | 7 | 11-03-13 11:56 AM |
| ما رأى الخبراء ى هذه البندقية | osha966 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 3 | 11-03-10 03:32 PM |
| طلب من الأخوه الصقارين واعضاء المنتدى الكرام | modyana | الصيد بالصقور | 4 | 10-09-15 12:34 AM |