![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#23 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 125
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() ![]() |
الاسلام عليكم جميعا
اولا انا بشكر الاستاذ مصطفى على مرورة الكريم وعلى فكرة انا مش تاجر. انا واحد عادى لسه متعلم الصيد من 5 شهور او بمعنى صحيح انا اول مرة امسك بندقية من 5شهور تقريبا ثانيا انا كنت ببيع بندقية ذى الاستاذ محمد اسماعيل ما قال ولما مجبتش السعر اللى انا عايزة قررت انى اسيبها لابنى يلعب بيها فى الشارع واجيب واحده انشاء الله محترمة ثالثا انا نزلت العتبة فى هناك كذا محل سألت فيهم لقيت اسعارهم غالية ولما سألتهم لماذا قالو مثل ما شرحت لحضراتكم فى اول الموضوع رابعا دينى الاسلام علمتنى انى لما اشوف واحد بيغلط بدون قصد اشفق عليه واخد بيده مش زى ما بيقولو فى المثل ( العجل لما بيقع تكتر سككينة ) اعزكم الله. خامسا اللى عايز يكذب كلامى ويقول ان لاسعار بترخص يفرجنا عرضة وشكرا خاص للاساذ محمد اسماعيل وكل من اساء الظن بى او اخطأ فى حقى والسلام عليكم ورحمتة الله وبركاتة |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دولاب لحفظ الاسلحة | محمد يونس | الورشة | 18 | 10-11-14 10:37 AM |
| مبروك لسيف استلام كارنية عضوية الاتحاد المصري للرماية | galal khalifa | الصيد العام | 54 | 10-09-27 08:39 PM |
| اسعار جميع الاسلحة وبنادق ضغط الهواء بالدولار 7/2008 | عماد النجار | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 25 | 10-04-17 03:42 AM |
| ألف مبروك للمنتخب | adel152 | الصيد العام | 4 | 10-01-30 01:58 AM |
| الف مبروك علي العودة | osama hanafy | الصيد العام | 1 | 09-10-25 08:42 AM |