![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#13 | |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 24
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
اقتباس:
احنا ملناش دعوة بالتجار يا باشا حنا ممكن نبسط الموضوع.. ونخلي الطلب موحد... بمعني... في حدود 2000 ج يكون افضل اختيار هو بندقية كذا.... وفي حدود 3000 ج يكون بندقية كذااا... وبكدة ممكن يكون عندنا مثلا مطلوب 20 بندقية ماركة كذا دة اسهل في الشراء من شركة .....او...... استيرادها ثانيا احنا نعمل القايمة بطلباتنا علنية .. والتاجر اللي يقدر يجيب لنل اقل سعر ... هو اللي يشيل المزاد وهيبقي معانا خبراء مثمنون وموثوق في ذمتهم ومش لازم كلة من محل واحد ... وممكن نسلم القايمة للمحل ونديلة مهلة يوفر البضاعة ويلريت حضرتك تكلمنا اكتر .. لية الجمعية دي فشلت يمكن نقدر نتلافي اسباب فشلها وربنا يسهل...........
__________________
hunting is the most amusing thing that you can do...with your clothes on |
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| استغلال التجار | محمد مصطفى عبدالرءوف | ادوات الصيد الثقيله | 34 | 11-04-14 10:08 AM |
| بخصوص استغلال التجار .... | BASiC | سوق المنتدى | 1 | 11-03-16 12:00 PM |
| استغلال التجار | محمد مصطفى عبدالرءوف | محدثات الصوت | 6 | 11-03-08 07:17 AM |
| استغلال التجار | محمد مصطفى عبدالرءوف | الورشة | 2 | 11-03-08 12:28 AM |
| معا للمارسة هويتنا ضد جشع التجار | ahmed_mabrook | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 1 | 11-02-22 09:57 AM |