![]() |
|
|
#2 |
|
صياد قديم
|
هو نمرة 1 سعرها كدة ممتاز ... لو كانت فرز أول .. أما نمرة 2 ... مش عارف بصراحة بس مظنش أكيد 2 أغلي.
__________________
Don't say you are alone when I still alive Kemomail@ymail.com |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| معلومات عن النوريكا 73 | messam | سوق المنتدى | 0 | 11-03-03 09:18 AM |
| استفسار عن النوريكا مارفك | Mahmoud | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 4 | 11-02-22 08:14 AM |
| معلومات عن النوريكا مارفك؟؟؟؟ | ايهاب رمزى | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 18 | 10-10-10 03:22 AM |
| ايه رايكوا في النوريكا 73 | ahmed.saddik | سوق المنتدى | 4 | 10-05-03 08:12 AM |