![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#10 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 110
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
من الشباك للارض معناها انك بتضرب على مستوى مايل بحوالى زاويه40 درجه الى الاسفل فلا يصلح ان تستعمل نفس اسلوب وميزانيه التنشين لان بذلك ستمر الطلقه مرتفعه كثيرا فوق اليمامه اضرب تحت ارجل اليمامه بواحد سم بدلا من التنشين على الراس والرقبه وادعيلى
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| باركولى خلاص الحمد لله اشتريت | bodygard 34 | ادوات الصيد الثقيله | 30 | 11-08-09 02:54 AM |
| خلاص كفاية كدة !! | mahmoud el masry | الموضوعات العامه | 7 | 11-07-19 12:12 PM |
| لو سمحتو مساعده لانى خلاص هاتجنن | hoka | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 3 | 10-07-29 12:35 PM |
| خلاص يا جماعه اليمام خلص؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد الطلعه دى | هاوى صيد | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 20 | 10-05-02 10:53 AM |
| ياجدعان انا هتجن في المنتدي ده خلاص | عبدالرحمن | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 20 | 10-03-16 08:18 AM |