![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,316
معدل تقييم المستوى: 14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اولا اهلا بيك و المنتدى زاد نور بحضرتك و ثانيا الف مبـــــــــروك ربنا يديك خيره و يكفيك شره
بالنسبة للسعر اعتقد انه كويس نظرا للظروف و الغلاء اللى بنشوفه (بس ايه جراب الفراشة ده) :d بالنسبة للتجربة و اختبار المسدس (على حد علمى و خد اراء اساتذنا الأكثر خبرة) اضرب كام طلقة ورا بعض 3 مثلا و شوف اداءه و صوته معقول ولا لا و الأهم هل الطلقات بتتحشر ولا لأ و راعى السلاح و احترمه و اذكرلك مقولة مدرب من احد اساتذتى اللى يهين السلاح سلاحه يهينه و ارجو ان اكون افدتك و تقبل مرورى
__________________
اذا طعنك شخص بخنجر لسانه ... فأقتله بسيف ابتسامتك |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اول بندقية واول رحلة صيد | ابو مروان | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 16 | 10-12-10 10:12 PM |
| اول مشاركه | ابو الطحا وي | الصيد العام | 3 | 09-11-21 03:22 AM |
| المعادى واول صيد | ابو الشوق | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 12 | 09-04-17 06:38 PM |