![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,594
معدل تقييم المستوى: 43 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هههه على فكرة فيه حاجات صينى فى مجال الاسلحة احسن كتير من التركى ماتقلقش اوى كدة
__________________
الصياد مايصتدش صياد
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| خزنة الكيمار .. و مصيبة كبيرة | عبــ الله ــد @ | محدثات الصوت | 4 | 12-07-06 03:50 PM |
| حد من السويس يأكد أو ينفي الكلام دا | fishtic | الموضوعات العامه | 16 | 12-07-04 03:30 PM |
| أدعيـة الكرب علاج الهم والحزن وما يقول إذا أصابته مصيبة | جنرال | الموضوعات العامه | 0 | 11-08-18 01:41 AM |
| التليفزيون الإسرائيلى: 1500 إرهابى دخلوا سيناء عبر غزة والقاعدة احتلتها.. ومدير أمن شمال سيناء ينفى | elexlns1 | الموضوعات العامه | 2 | 11-08-16 01:31 AM |