![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#7 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القطاميه
المشاركات: 3,916
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
احنا نقول ان ديه مش بتاعه الهانتر 440 ولا بتاعه الشادو 1000 ولا الهانتر 890 لان التلاته دول واحد ممكن تكون بتاعه موديل تانى
__________________
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))
اللهم انى استغفرك واتوب اليك *اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت * |
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| انا عضو جديد وعاوز خدمه | Dr . Ahmed | محلات الاسلحه وادوات الصيد | 6 | 12-03-18 04:37 AM |
| خدمه انسانيه من اعضاء المنصوره او اى عضو | قناص الظلم | الموضوعات العامه | 3 | 11-12-25 07:12 AM |
| خدمه جديده من ابو سيف | kiko_2015 | محدثات الصوت | 7 | 11-12-09 10:11 PM |
| خدمه لأعضاء المنتدي | @khaled_taha@ | الورشة | 11 | 11-02-19 05:36 PM |
| رحلة فى وادى دجله | Gamo | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 9 | 09-10-24 08:36 PM |