![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| مطبخ المنتدى وصفات وطرق طبخ الصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#6 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المدينه: شبرا
المشاركات: 92
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
ياباشا انا معاك فى الصح والغلط ولازم علشان احكم كويس نجرب عن استاذ جمال الاكل بدون هذة النصائح ولازم اجى عند حضرتك عمرو باشا وانا مش بعرف احكم بسهولة يعنى لازم 6 10 20 مرة يعنى ههههههههههه
شكرا ياباشا على المعلوات القيمة
__________________
رأس الحكمة مخافة الله و من احبة الله اعطاة الحكمة |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| احكام الطعام المباح | abosamer | الصيد العام | 17 | 11-05-04 08:05 PM |