![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 936
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() |
لو دي ال إس 600 بتاعتنا هنزل وراها
غير كدة مفيش حاجة تستاهل هههههههههههه
__________________
منطقة عسكرية جوه اللعبة السياسية خط أخضر من حقى اﻹقتراب أو التصوير انا ضد المشير مبارك و التحرير كان جس نبض كان بالونة اختبار بعدين نسمع عن محاكمة من نشرة اﻷخبار رد فعل النائب العام كان بيهدى الرأى العام وفيه فرق كبير بين السلطة و النظام لم يسقط النظام ناخد حقوقنا باعتصام نقطة ومن أول السطر اتحرقنا فى القطر ادفنا فى الدويقة غرقنا مع السﻼم وفى القفص تعظيم سﻼم حط عﻼمة استفهام انا مش هنسى مع اﻻيام دى السلطة فى ايد النظام |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اوبااااا ظهر بديل لعكاشه بس بديل اييييه | kiko_2015 | الموضوعات العامه | 13 | 11-12-30 11:05 PM |
| عربيتك بالsms | hassan moneer | مقتنيات الاعضاء | 32 | 11-11-03 04:43 PM |
| حول زجاج عربيتك كهربا بنفسك (سهل جدا ) | pooforever_2010 | الموضوعات العامه | 22 | 11-10-18 03:47 PM |
| انقذ عربيتك من السرقه (مانع سرقه السيارات) gps tracker | elmasry_ld | مقتنيات الاعضاء | 10 | 11-09-29 09:55 PM |
| اية رأيك لو عربيتك تكون كدة ؟؟؟؟؟؟؟ اتفضل شوف الأول | elexlns1 | مقتنيات الاعضاء | 5 | 11-07-31 10:55 PM |