![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
وقاعدين فيها فوق بيعملو دماغ وكله زبادى خلاط والطبنجة مش مرخصة للاسف وانا والله الشيطان لعب فى دماغ وقلت اطلع اضربهم فوق بالنار بس الصراحة استعيذت من الشيطان الرجيم وقولت اخش المنتدى واسئلكم اعمل ايه بس المشكلة انى خايف ابلغ البلاغ يتكتب فى اسمى وانا ممكن اجيبلهم ناس يضربوهم بس انا مش بتاع مشاكل وربنا يسترها علينا وعليكم وانا خايف اسيب والدتى واروح المدرسة علشان الامتحان بكرة ربنا يستر
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء |
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الحقونى يا متلحقونيش | true_value | محدثات الصوت | 11 | 11-12-01 07:20 PM |
| يا جدعان الحقوني........... | hadycool | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 19 | 11-10-12 02:05 AM |
| الحقونى بسرعه | pooforever_2010 | الموضوعات العامه | 42 | 11-06-29 07:39 PM |
| الحقونى قبل ما اغرق | sniper shot | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 7 | 11-02-19 09:08 PM |
| الحقونى | rock | الصيد العام | 12 | 10-05-16 12:36 AM |