![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#7 |
|
عضو مميز جداً
|
بص يامعلم اي مسدس تركي فيه العيب دة ان طبقة الدهان بتروح بسرعة او بعد فترة قصيرة من الاستخدام ويبقى شكل المسدس مش حلو رغم انه ممكن يكون شغال كويس جدا بس لونة ممكن يوقع سعره
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سؤال ارجوكم | bedobato | محدثات الصوت | 10 | 11-12-05 06:22 PM |
| ارجوكم جاوبوني | bedobato | محدثات الصوت | 0 | 11-12-04 02:27 PM |
| ارجوكم جاوبوني ! ^_^ | bedobato | محدثات الصوت | 0 | 11-12-04 02:24 PM |
| افيدوني | Bebo | الصيد العام | 5 | 11-02-09 09:53 PM |
| افيدونى | jamayka | سوق المنتدى | 4 | 11-02-09 05:03 PM |