![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#35 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
استاذ محمد
اسف لعدم ردى بس ربنا اعلم انى مكنتش موجود بعمل جبيرة واسف انى مش برد صدقنى موبايلى بايظ ولو سمحت مش حرد على استاذ احمد غير لما يجاوب على اسئلتى السابقه انا مش عاوز اعتذار انا عاوز اعتراف انه كان بيتريق عليا مش اكتر ساعتها ممكن اتكلم وحقك عليا محمد باشا حضرتك عارف انت ايه عندى وشكرا
__________________
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تنبيه .. اوعى حد يضرب عرسة. | أبو شوشة | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 19 | 11-07-05 10:59 AM |
| تنبيه وتوضيح هام للاخوة الاعضاء | hema | محدثات الصوت | 14 | 11-06-25 04:42 PM |
| تنبيه للاخوه الاعضاء | ابو عامر | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 5 | 10-08-06 11:42 AM |
| تنبيه ... | Pellet-Master | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 24 | 10-03-28 05:18 PM |