![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#10 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 739
معدل تقييم المستوى: 19 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
أتاكد ان فتحة الطبة مش واسعة ولو لقيتها واسعة غيرها بواحدة فتحتها ضيقة عشان الــ أنا فاهمة أن بعد ضرب الطلقة الاجزاء مابترجعش وتخلى الضافر ياخد الطلقة فا لو كده يبقى غالبا الغاز كله بيتسرب من الطبة جرب كده و إن شاء الله هايشتغل أوتوماتك
__________________
إذا قسى عليك الصديق بجهله ، فأصفح عنه لأجل الود القديم و ليس لأجله |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رابطة مالكي ekol p29 | الأفوكاتو | رابطة مالكى الاسلحه | 83 | 22-10-10 04:36 PM |
| رابطة مالكي الروم (rohm rg 96) | الأفوكاتو | رابطة مالكى الاسلحه | 51 | 18-04-26 03:19 PM |
| رابطة مالكي blow c06 | الأفوكاتو | ادوات الصيد الثقيله | 209 | 14-01-11 05:24 PM |
| طلب بخصوص الريتاى بارون !!! | za2r2lel | محدثات الصوت | 15 | 11-08-17 09:07 PM |
| عرض شريف أبوضيف على الريتاى بارون | sherif aboudeif | محدثات الصوت | 19 | 11-06-13 09:52 AM |