![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#5 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 37
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
السلام عليكم
صباح الخير اولا انا حاسس ان الأخ اللي كاتب الموضوع يقصد النوريكا 56 وليس الديانا 61 واعتقد ان ده مجرد سهو منه ولا اية يا استاذ جلال اخوكم احمد صديق اللمعي |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| استفسار بخصوص المنظار | hisham | الصيد العام | 16 | 10-08-12 09:47 PM |
| استفسار بخصوص البنادق | maxlord | سوق المنتدى | 8 | 10-06-24 11:40 AM |
| استفسار بخصوص بندقية معادي نمرة 2 | maxlord | سوق المنتدى | 1 | 10-06-21 09:32 PM |
| استفسار عن الديانا | عبده ناني | البنادق الهوائيه | 12 | 10-06-19 07:12 PM |
| استفسار بخصوص نوريكا 56 | أبو إنجى | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 2 | 10-04-03 01:55 PM |