![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#7 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 51
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
معايا Norica Marvic Gold مستعملة استعمال بسيط سرعتها 250 م فى الثانية وهى مدفع جبار مع خشب جميل جدا ودقة غير عادية لو حضرتك مهتم دا رقمى 0100858880 والسعر النهائ 3500بدون فصال ولا جدال
__________________
عزّ من قنع وذل من طمع . من كرم الطوع عدم الورع . كل طمّاع ذليل . من طمع في الفوز بكل شئ خسر كل شئ |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مش عارف اقول ايه | SIGSAUER P226 | الصيد العام | 32 | 11-05-28 04:34 PM |
| مش عارف اروح فين | hosam hamza | ادوات الصيد الثقيله | 3 | 11-05-27 09:35 PM |
| الى عارف عن البندقيات | عبــ الله ــد @ | الصيد العام | 4 | 11-04-06 05:19 PM |
| البندقيه bsa معايا ومش عارف الموديل | محمد يونس | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 17 | 10-09-14 12:59 PM |
| انا معايا 1300 جنية و عايز اجيب بندقية نوريكا او اي حاجة تكون جامدة حد يفيدني | sniperff | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 5 | 10-01-24 09:45 AM |