![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 317
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
بالإضافة لكلام الاستاذ طلعت عن نوع الخرطوش وتأثيره على رد فعل البندقية
فيه بندقية جديدة من انتاج بينييلي بتقلل رد الفعل بنسبة 72% تقريبا وهي موديل حديث اسمه فينشي وفيه نوع تاني ضربت بيه قبل ما أرجع من الامارات بيقلل رد الفعل بنسبة 50% بس مش فاكر اسمه لأن البندقية كانت بتاع مسؤول كبير وما لحقتش أقلب فيها بس كانت بينييلي برضه وكامو (يعني لونها مموه زي لبس الجيش) فكرتونا بالخرطوش ياجماعة وعموما رد الفعل في بنادق الرصاص والخرطوش له طعم خاص ومتعة الا اذا كنت بتضرب بعيار كبير على بندقية ماوز رصاص بتاع القناصة فده عاوز تكون ماسك البندقية كويس ومثبتها في كتفك تقبلوا مروري مع خالص التقدير |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بنادق خرطوش | msgm | ادوات الصيد الثقيله | 33 | 11-10-09 09:00 PM |
| ردة الفعل فى البنادق | rock | الورشة | 7 | 10-06-09 02:32 PM |
| هل يا جماعة الوبلى كنوع بنادق احسن واقوى من الديانا؟ | mada6680 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 4 | 10-03-29 11:05 AM |
| بندقيه صينى تعمل بنظام الديانا 50 | salahfareed | البنادق الهوائيه | 36 | 10-03-08 05:26 PM |