الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > الورشة
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-12, 03:27 AM   #2
YOSSEF EL MASRY
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية YOSSEF EL MASRY
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: الاسكندرية - القاهرة
المشاركات: 635
معدل تقييم المستوى: 9
YOSSEF EL MASRY في بداية الطريقYOSSEF EL MASRY في بداية الطريقYOSSEF EL MASRY في بداية الطريقYOSSEF EL MASRY في بداية الطريقYOSSEF EL MASRY في بداية الطريق
افتراضي رد: دائرة الليزر

يا باشا الموضوع بسيط جدا تاكد من قطبية لد اليزر عند التوصيل
وصل ال سي دي وقم بقياس الفولت الذي يعمل علية اللد اذا كان 5 فولت مضبوط تماما
جرب تشغيل الائرة علي بور سبلاي الكمبوتر وتاكد من سلامته في التشغيل ثم عمل دائرة ريجليتر 5 فوات(7805)
اذا مكنش 5 فولت بالضبط يكفي التشغيل ببطارية عادية
__________________
اذا دعتك قدرتك علي ظلم الناس فتذكر قدرة الله عليك
يا مصر قومي وشدي الحيل كل اللي تطلبية عندي
كان تقيمي 27 وانخفض الي 5 دون سبب
27-6-2011
YOSSEF EL MASRY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ضبط نيشان البندقية برشةواحدة (قلم الليزر) essam assem بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 33 11-07-23 02:53 AM
استفسار عن الليزر والكشاف H_SRM بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 10 11-06-27 04:27 PM
الليزر الاخضر 123mmn بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 10 11-05-20 09:20 PM
المصريين عملوا الليزر رد دوت kemohabib الصيد العام 19 11-04-26 06:25 PM
اخيرا اشتريت الليزر الاخضر noricawy isa صور وفيديو الصيد ورحلاته 16 11-02-16 12:27 AM


الساعة الآن 01:44 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir