![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#21 | |
|
قنـــاص من الدرجه الاولى
|
اقتباس:
استاذ طارق اولاً انا محذفتش ولا مشاركه تمام.... ثانياً انا عيزك تراجع ردى هتلاقينى بقول ان مشرفين السوق بيضعوا الردود بالشكل دا علشان يعرفو الناس انهم راجعو الموضوع ومفيهوش اى مخالفات ثالثاً انا عايز يكون دورك مش مجرد رقابى وبس لا تشارك برأى او معلومه يعنى مثلاً تقول اى معلومه او ميزه او حتى عيب فى الشىء اللى بيتم بيعه ثالثاً بقا ياريت اسلوبنا مع بعض يكون احسن من كده ونراعى الاقدميه لاننا بنخاف عن المنتدى وعرفين مصلحته اكتر من اى حد يا استاذ طارق انا الناس القديمه عارفه انى موجود من اول 2008 والاكونت الجديد فى اول 2010 يا استاذ طارق وربنا يشهد انى بعزك وبحترمك وبحبك جداً جداً بس برده لازم نخاف على المنتدى ونحاول نرتقى بيه وانا بقولك دلوقتى ان مسأله الكوبى البست غير مسموح بيها ابداً ولا انتا ايه رايك انا شايف اننا من حقنا كأعضاء قدام جداً منخفش على المنتدى وواجهته اتمنى انك تفهم انا عايز اقول ايه وتأكد انى محذفتش ولا مشاركه التعديل الأخير تم بواسطة هشام سمير ; 11-06-22 الساعة 01:20 PM |
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إلى الإدارة | koktal | الصيد العام | 9 | 11-06-11 07:12 AM |
| برجاء من الإدارة | ahmedbig | الصيد بالصقور | 0 | 11-06-10 10:25 AM |
| يا ريت الإدارة تضيف خاصية مسح المواضيع المنتهية | ahmadkader | الصيد العام | 11 | 11-05-15 04:49 PM |