![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#10 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,657
معدل تقييم المستوى: 17 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يعنى ايه المواصلات فى مصر ؟
. . . . .... . . يعنى تبقى قاعد فى اخر الميكروباص وتقول للسواق على جنب يا اسطه وتنده وتزعق.. ولا حتى الناس بتنبه السواق ان فى بنى ادم عاوز ينزل. وفى نفس الميكروباص... ...لما تيجى بنت فى اخر كرسى تقول بصوت واطى على جنب تلاقى ال 14 نفر فى صوت واحد عـــــــلـــــــــــى جـــــنـــــــــب ياعم انت اطرش |
|
|
|
|
|